Gazella Business Support söker nu en Demand Planner inom detaljhandeln till vår kund i centrala Stockholm. I rollen som Demand Planner kommer du ha kategoriansvar för produkter inom retail, där en stor del av arbetet består bland annat av prognostisering, processutveckling och säkerställa effektiv lagerhållning. Uppdraget är på 6 månader med goda chanser till tillsvidareanställning. Är du en person som trivs i en snabbrörlig verksamhet i en kommunikativ roll där du tillsammans med dina kollegor plogar vägen för bolagets framtid? Då tror vi att du kommer trivas i denna roll.

Denna tjänst förväntas starta omgående och vi intervjuar därför kandidater löpande. Är du intresserad av tjänsten? Ansök redan idag!

Din utmaning
I rollen som Demand Planner kommer dina arbetsuppgifter vara:
  • Representera Demand Planning i olika projekt inom sin kategori, och ta ansvar för frågor som rör SCM.
  • Utveckla order- och produktionsplaneringsprocesserna i affärssystemet.
  • Utvecklings- och förbättringsarbete för prognoser, kundorder, inköpsavrop och planering där leveranser justeras efter kundens behov.
  • Utvärdera och identifiera kampanjförbättringar.
  • Hålla en god och kvalitetssäker service med leverantörer gällande leveranshändelser.

Erfarenhet
I rollen som Demand Planner kommer du ansvara över identifiering och prognostisering av effektiviseringsmöjligheter av flödet inom ditt område. Vi söker dig som har 2-5 års erfarenhet av att arbeta som Demand Planner och ser gärna att du har en relevant högskoleutbildning. Meriterande är om du har arbetat inom retail sedan tidigare. Vidare kan du kommunicera på svenska och engelska i tal så väl som i skrift.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är noggrann, van att jobba i högt tempo och trivs att arbeta proaktivt. Vi ser att du självgående i arbetet med analyser och utveckling. Du är en lagspelare som uppskattar en kommunikativ roll där du får arbeta resultatorienterat.

Vad Gazella erbjuder dig
Bli en del av Gazellas konsultnätverk! Vi är övertygade om att konsultuppdrag skapar möjlighet att snabbt samla på sig mycket erfarenhet från olika branscher, testa olika företagsformat och möta olika organisationsstrukturer och kulturer. Vi arbetar ständigt med en rad spännande bolag i flera olika branscher och erbjuder dig konsultuppdrag som passar dina behov. Som anställd konsult hos Gazella får du ta del av våra nätverkande och roliga event och du erbjuds friskvårdsbidrag och pension. Gazella vill vara din långsiktiga partner genom karriären. Hos oss kan du lita på omtanke för din trivsel, uppföljning och utveckling.

Ansökan
Ansök redan idag via ansök-knappen! Har du frågor är du välkommen att kontakta Elsa Dahlgren (elsa.dahlgren@gazella.se) som är ansvarig rekryterare för denna tjänst.

Gazella Business Support arbetar ständigt med en rad spännande bolag, i flera olika branscher. Är du intresserad av jobb inom ekonomi, men inte av just denna tjänst? Registrera in ditt CV här för att öka dina chanser till nya jobbmöjligheter!
Mer info
Kontaktperson Elsa Dahlgren
Telefon 076 176 01 36
Område Stockholms stad
Yrkesroll Transport & Logistik, Administration & Ledning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 19 nov 2022 (50 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Gazella Business Support strävar efter att vara den givna leverantören av personal med administrativa och verksamhetsstödjande roller och tillsätter tjänster inom office, inköp, administration och support. Vi hyr ut och rekryterar till bade stora och sma foretag inom alla olika branscher, fokuserat pa Stockholm med omnejd. Gazella Business Support, GBS är ett dotterbolag till Gazella AB, som är specialister på personal inom ekonomi och finans. Vart kraftfulla och skraddarsydda searchverktyg i kombination med proaktiva intervjuer och en uppdaterad kandidatbank, ökar precisionen och minimerar leveranstid. Pa detta satt kan vi garantera den snabba, flexibla och traffsakra leverans som kannetecknar Gazella.