Mood & Office Coordinator på deltid till Gazella

Mood & Office Coordinator på deltid till Gazella

Gazella fortsätter att växa och söker nu en Mood & Office Coordinator som vill vara med på vår tillväxtresa! Gillar du att omge dig med nyfikna, roliga och professionella personer som gillar utveckling och förändring – och trivs på en arbetsplats med familjär kultur där man har roligt på jobbet? Då får du gärna fortsätta läsa!

Vi söker dig som trivs i en koordinerande roll där du har det övergripande ansvaret för kontoret. Du arbetar för personalens välmående och för att bibehålla vår arbetsplats goda stämning, genom att styra aktiviteter såsom teambuilding, After Works och andra kreativa inslag varje vecka. Detta samtidigt som du får vardagen att fungera med passersystem, kontakt med leverantörer och andra kontorsrelaterade frågor. Vi söker dig som är en social och strukturerad person som är nyfiken och trivs med att jobba crossfunktionellt, då du kommer stötta flera avdelningar i det dagliga arbetet. Vi tror därför att du är en ansvarstagande person med positiv attityd som har förmåga att smidigt växla mellan olika arbetsuppgifter.

Kan det vara dig vi söker? Tjänsten är idag en deltidstjänst på 50% men i utbyte mot ditt driv och din ambition erbjuds du en chans att växa tillsammans med bolaget. Tjänsten är placerad på Gazellas härliga kontor i det moderna kontorshotellet GT30 på Östermalm i Stockholm. Vi intervjuar kandidater löpande för denna tjänst så vid intresse, skicka in din ansökan redan idag!

Vad Gazella erbjuder dig
Sammansättningen av personer på Gazella gör vår arbetsplats till en fartfylld, positiv och utvecklande miljö. Vårt kontor ligger mitt i centrala Stockholm, i GT30-husets fina lokaler, som erbjuder gym och nätverkande aktiviteter. På Gazella jobbar vi aktivt med vår personalkultur där starka, bra värderingar är viktigt för oss. Här erbjuds du en roll på ett företag i en familjär kultur, där man trivs och har roligt på jobbet. Vi varvar hårt arbete med glädje och för att hålla teamkänslan på topp har vi har alltid många aktiviteter på gång, såsom träningspass, firanden, luncher, födelsedagsfikor och After Works. Är du nyfiken på vilka vi är, titta gärna in på vår Instagram; gazella.se

Din utmaning
I rollen som Mood & Office Coordinator kommer dina arbetsuppgifter vara:
  • Ansvara för att hålla Gazellas teamkänsla på topp genom olika aktiviteter såsom träningspass, restaurangbesök, personalfester, anordna AWs samt även enklare kreativa inslag varje vecka.
  • Sköta den dagliga uppstarten av kontoret samt övergripande ansvara för allmänna ytor, mötesrum och inredning.
  • Planera och utföra allmänna kontorsinköp så som kontorsmaterial, förbrukningsvaror och övrigt kopplat till kontoret.
  • Arbeta crossfunktionellt, då du kommer stötta flera avdelningar i det dagliga arbetet.
  • Hålla den löpande dialogen med leverantörer, fastighetsägare och hyresvärd.
  • Introducera nyanställda kring kontor och arbetsmiljö.
  • Löpande ansvara för uppdatering av register och användarinformation samt kontorets passersystem.
  • Kontinuerligt arbeta för att föreslå nya tjänster, aktiviteter och förbättringar av processer som blir värdefullt för bolagets personal.
Erfarenhet
Till denna tjänst är det viktigare med rätt person och inställning än en särskild erfarenhet eller akademisk examen men erfarenhet från en serviceinriktad roll, såsom t.ex. kontorsansvarig / kundtjänst / reception / assisterande roll / hotell, restaurang & turism eller liknande är starkt meriterande.

Personliga egenskaper
Vi söker en nyfiken och ansvarstagande person med positiv attityd som gärna ställer upp när kollegor behöver hjälp. Du är prestigelös, serviceminded och lösningsorienterad med förmåga att angripa problem som uppkommer med både tålamod och flexibilitet. Du har talang för att smidigt växla mellan olika arbetsuppgifter, är strukturerad och arbetar väl självständigt. Du gillar ordning och reda omkring dig och kan driva och slutföra projekt med hög kvalitet inom utsatt tidsram. Du är en glädjespridare som tycker om att planera och komma med nya kreativa idéer och trivs i en koordinerande roll där du har många bollar i luften samtidigt.

Om Gazella
Gazella är specialister på rekrytering och konsultlösningar inom ekonomi. Tack vare att vi både har seniora medarbetare med lång operationell branscherfarenhet och ett lagorienterat arbetssätt med nischade team, har vi en god förståelse för tjänster på alla nivåer inom ekonomifunktionen. Sedan Gazellas start 2014 har vi haft förmånen att hjälpa över 1200 kandidater vidare i karriären och försett många uppdragsgivare med kompetenta medarbetare. Våra medarbetares höga engagemang, ett kraftfullt och skräddarsytt searchverktyg samt vår strukturerade process för att upprätthålla kontakten med medlemmarna i vårt nätverk, gör att vi kan presentera kvalitetssäkrade konsulter redan inom 24 timmar. Tillsammans bidrar detta till vår förmåga att leverera en snabb, flexibel och preciserad tjänst. Läs mer på vår hemsida: gazella.se

Ansökan
Är du vår nästa Gazell? Vi intervjuar kandidater löpande för denna tjänst, ansök redan idag genom att registrera ditt CV hos Gazella via ansök knappen! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Victoria Hellquist ( victoria.hellquist@gazella.se ) som är ansvarig rekryterare för denna tjänst.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 20 aug 2022 (45 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Gazella strävar efter att vara den givna konsult- och rekryteringspartnern inom ekonomi och finans. Vi hyr ut och rekryterar till bade stora och sma foretag inom alla olika branscher, fokuserat pa Stockholm med omnejd. Våra nytänkande och engagerade medarbetare har själva lång operationell erfarenhet eller bakgrund inom ekonomi eller personal och arbetar i mindre team, specialiserade på olika roller. Det gör att vi har god förståelse för alla tjänster, på alla olika nivåer inom ekonomifunktionen. Vi hittar briljanta och presterande ekonomer! Gazellas familjära personalkultur, vårt stora engagemang för att upprätthålla kontakten med våra kandidater samt ett skräddarsytt searchverktyg, bidrar till vår förmåga att leverera en snabb, flexibel och preciserad tjänst.