Account Manager sökes till spännande roll i Hammarby Sjöstad

Account Manager sökes till spännande roll i Hammarby Sjöstad

Dina arbetsuppgifter

Vår kund står inför en spännande tillväxtfas och önskar utöka sin organisation med en Account Manager. Är du en driven säljare som vill utvecklas i en expansiv organisation? Då kan vi ha arbetet för dig.

Vi söker dig som vill ta ett grepp kring nykundsbearbetning och driva samt utveckla det affärsområdet. Du kommer analysera kunders problem och erbjuda lösningar, samt ansvara för att planera och följa budget inom ditt kundsegment. Du skapar varaktiga relationer med kunder och är serviceinriktad för att se till kundernas behov. Du kommer vara den första initiala kontakten ut mot kunden och sedan bearbeta, driva processen och se till att avtal skrivs. Du hanterar en stor mängd kunder samtidigt och har många bollar i luften, samtidigt som du söker aktivt efter nya möjligheter till att göra affärer.

Vi erbjuder en utmanande roll i en spännande organisation där det finns stora möjligheter för vidare utveckling. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av vår kund.

Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av försäljning och/ eller liknande roller. Vi ser gärna att du har någon form av ekonomisk bakgrund i form av utbildning eller arbetslivserfarenhet. Har du tidigare erfarenhet från arbete med affärssystem så är det högst meriterande. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Du har B-körkort.

Du är en driven och ambitiös person som brinner för att göra affärer och ge god service. Det är självklart för dig att alltid sätta kunden i fokus och anpassa dig efter rådande kontext. Vidare vill vi att du är nyfiken, vetgirig och mån om att utvecklas. Du har en stark initiativförmåga, god lagkänsla och vill satsa på en framgångsrik karriär inom försäljning.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 08- 445 43 44 eller anna@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: projektledare, koordinator. leverans, säljare, försäljare, account manager
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Projektledare, Ekonomi, Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 3 juli (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

"Gardeco Affärssystem grundades 1991. Målsättningen var att skapa det bästa tänkbara affärssystemet för grossister. Beslutet grundades på en lång erfarenhet inom: ekonomi, programvaror för lagerförande företag, utveckling av stora komplexa system, samt ett kall för att bygga ett bättre affärssystem än de som marknaden erbjöd.

Idag har vi en produkt att vara stolta över och som vi nu växer med. Vi har anpassat systemet för enskilda butiker och kedjor med krav på enkla rutiner och god kundvård. Tack vare en entusiastisk medarbetarskara har vi lyckats växa utan att tappa det vi alltid vill vara - ett företag som bryr sig om sina kunder och leverantörer med höga ambitioner gällande god service och tillgänglighet."