Senior Second Line till Fusion Support

Senior Second Line till Fusion Support

I 2nd Line hos Fusion Support kommer du arbeta med att lösa olika typer av IT-ärenden via vår kunds ärendehanteringssystem ServiceNow. Du kommer att ingå i ett team av sex kollegor som tillsammans arbetar i en händelserik atmosfär i en ung och dynamisk företagskultur med fokus på kvalité, arbetsglädje och utveckling.

Arbetsuppgifter

Den främsta arbetsuppgiften är att lösa olika typer av incidenter och problem som eskalerats från 1st Line. Arbetet består bland annat av att analysera, kunskapsbevara, lösa problem, skapa och hitta felsöknings strategier samt ägandeskap av rapporterade incidenter.

Din Profil

Vi söker dig som i första hand har ambition och vill vara med på vår spännande tillväxtresa. Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända.

Meriterande
  • God kännedom och erfarenhet av ITIL
  • Tidigare erfarenhet av 1st/ 2nd Line
Är det dig vi söker? Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Vi ser fram emot att träffa dig!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.fusionsupport.se
Sista ansökningsdag 16 juli 2022 (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Sveriges bästa support med individen i fokus.

Vi på Fusion är ett ungt, Support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.

På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.

Vi genomför regelbundet gemensamma aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.

Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund:
Gemenskap - Ansvar - Agilt - Passion.