Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår kund

Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår kund

Är du en person som gillar interna och externa kontakter och brinner för service?
Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till vår kund.

Dina arbetsuppgifter

Som kundtjänst medarbetare kommer du få en utav de viktigaste rollerna inom företaget.

Dina arbetsuppgifter kan komma att innehålla:
  • Följa upp att processer och rutiner följs
  • Se till att service, reparation, lager, installation & underhåll sköts utav produkterna
  • Administration & serviceärenden
  • Stötta våra kunder i konfigurering utav larm och tillbehör
  • Merförsäljning mot befintliga kunder
Längre fram när du blivit mer rutinerad kommer du även få hålla introduktioner till nya kunder över skype

Du kommer att få en omfattande introduktion där du kommer ges kunskap av produkterna samt organisationen för att på ett så snabbt och smidigt sätt bli en del utav företaget.

Din profil

Skallkrav:
  • Intresse utav att skapa nöjdare kunder
  • Flytande tal i svenska & engelska
Meriterande:
  • Tekniskt intresse
  • Arbete inom teknisksupport
Som person bör du vara en god kommunikatör, lyhörd, utåtriktad, säkerhetsställande och nogrann.
Då arbetet sker över telefon och dator är det viktigt att du att känner dig trygg i använda dessa som främsta arbetsverktyg.
Har du rätt vilja och inställning finns det goda möjligheter att få växa inom företaget.

Villkor

Ort: Centrala Stockholm
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Lön: Fast
Startdatum: Omgående
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 12 juli 2019 (25 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund sitter i nytt kontor i centrala Stockholm och är idag ett ungt team på 11st anställda där det finns roller så som säljare, it,ekonomi & marknad.
De levererar personlarm, trygghetslarm fordonsspårning samt läkemedelsdispensering och har de senaste åren etablerat sig som en stark aktör inom personlig säkerhet.

Mer information om kund ges vid intervjutillfälle

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.