Servicekoordinator sökes till en av Sveriges bästa arbetsgivare

Servicekoordinator sökes till en av Sveriges bästa arbetsgivare

Du som trivs med att ha många bollar i luften och är en strukturerad person, Du som har skinn på näsan och kan bemöta kunders och kollegors synpunkter rakt och i en trevlig ton. Dig vill vi träffa! Ansök idag!

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta orderregistrering och planering. Du kommer att sitta på kundens kontor i Årsta och ta emot arbetsorders som du sedan fördelar ut på tekniker på din avdelning. Produkterna som dessa ordrar gäller är vitvaror, tvättprodukter samt storköksmaskiner. När uppdraget är utfört kommer du genom kundens system återkoppla tillbaka till kunden gällande ärendet. Du kommer även att få en rutinerad handledare som hjälper dig att komma igång samt stöttning i din nya roll. Tillsammans med handledaren kommer du även finnas till hands som tekniskt stöd mot tekniker.

Din profil

Skallkrav:
  • Gymnasieutbildning
  • Svenska i tal och skrift
  • Datorvana
Meriterande:
  • Engelska i tal och skrift
  • B-körkort
  • Erfarenhet inom kundtjänst
  • Branschkännedom
Villkor

Omfattning: Heltid, 3 månader
Placering: Årsta
Start: September
Lön: Enligt överenskommelse

Denna tjänst kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte, skicka in din ansökan redan idag!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 4 okt 2019 (18 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är störst inom branschen i Norden och har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare flera år i rad. Kunden är ett service- och installationsföretag som har mer än 10 000 personer anställda på fler än 150 orter i Norden med sitt huvudkontor placerat i Stockholm. De jobbar för att underhålla de funktioner som ska fungera i människans privata hushåll och kontor. Detta innefattar funktioner så som elektricitet, värme, kyla, vatten, sprinklers, ventilation, kraft och säkerhet. De jobbar för att ge fastigheter liv - dygnet runt, året om.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.