Servicedesk/ IT- administratör till kund i Kista sökes!

Servicedesk/ IT- administratör till kund i Kista sökes!

Har du en mycket god kommunikation och social förmåga för att försäkra förstklassig kundservice? Är du serviceorienterad och en lagspelare? Gillar du att ständigt lära dig nya saker och uppdatera dig inom arbetsområdet?
Då har vi jobbet för dig, Ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter

Rollen som servicedesk agent omfattar ett antal arbetsområden, du kommer främst att vara involverad i Request Fulfillment process enligt ITIL vilket innebär att du kommer att hantera olika Back-Office uppgifter.
Utöver detta arbetar du även inom Return Material Authorization (RMA) samt inventory managment. Rollen innebär även att du supporterar kollegor som hanterar inkommande serviceincidenter såväl som contract managment.
Du jobbar med att säkerställa att alla förfrågningar hanteras med standard och enligt företagets rutiner och policys.

Din profil

Vi söker dig som har:

Teknisk utbildning inom IT
Svenska och engelska i tal och skrift
Kunskap inom Microsoft Office

Meriterande:

Eftergymnasial utbildning
Teknisk kunskap

Som person är du engagerad samt gillar att leverera hög kvalitet i ditt arbete samt att du alltid ser till företagets bästa. Du gillar att samarbeta och delar gärna med dig av din kunskap till dina kollegor. Vidare tar du egna initiativ har en stor ansvarskänsla för ditt arbete samtidigt som du kan agera flexibelt och strukturerat i ditt arbete.

Villkor

Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid
Start: Omgående alt. enligt ök
Arbetstider: 08:00- 17:00
Mer info
Kontaktperson Ekaterine De La Hoz
Telefon 0735 16 89 77
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 19 nov 2019 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett av världens ledande företag inom dokumentlösningar för kontor. I företagets produktsortiment ingår skrivare och multifunktionsprodukter som erbjuder avancerade och miljöanpassade dokumentlösningar. Företaget har sitt nordiska huvudkontor i Kista. I Norden har dem funnits som eget bolag sedan 2001 och har idag drygt 50 anställda. Totalt har koncernen ca 70 000 anställda i hela världen och har sitt huvudsäte i Kyoto, Japan.

Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.