Marknaskoordinator till informationssäkerhetsföretag inom intelligent skanning

Marknaskoordinator till informationssäkerhetsföretag inom intelligent skanning

Har du det där lilla extra? Är du en kreativ och driven person som har en grym administrativ förmåga? Har du arbetat som marknadskoordinator och vill vidare i karriären? Då har vi rätt tjänst för dig!
Ansök redan idag för att säkra din plats i urvalet, intervjuer sker löpande!

Dina arbetsuppgifter

Som marknadskoordinator kommer du att ha mycket kontakt med personalen i England då det är där mycket av marknadskunskaperna finns. Därav är det viktigt att du känner dig bekväm med att utrycka dig på engelska i tal och skrift.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Utveckla företagets hemsida och sökordsoptimering via partners för 4 nordiska länder
  • Leverantörs kontakter med SEO marknadsleverantör som täcker 4 nordiska länder
  • Kundkommunikation avseende riktade kunderbjudanden till olika kundsegment etc.
  • Vara delaktig i att utforma marknadsplaner på norden nivå
  • Internkommunikation avseende försäljnings eller lednings kommunikation på nordisk nivå inklusive eventuella förändringar
  • Medarbetar information tex trivsel kommitté och liknande
  • Office management med posthantering, se till att kontoret är snyggt, vara leverantörs kontaktperson inom Office management
  • Försäljningsrapporter etc
Din profil

Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga då både intern och extern kommunikation är en naturlig del i rollen samt är serviceinriktad. Du har förmåga att prioritera och har en god administrativ förmåga. Det krävs att du har en stark drivkraft och ett stort engagemang för ditt arbete. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är kreativ, van vid att arbeta självständigt såväl som att vara en del av ett team där alla strävar mot samma mål.

Skallkrav:
  • Högskole utbildning inom marknadsföring/kommunikation
  • Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
  • Mycket goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
  • Minst något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • Intresse eller erfarenhet av IT/Teknik
Villkor

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Mer info
Kontaktperson Agnes-Cecilia Bergqvist
Telefon 0730-279174
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Marknadsföring
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 28 feb 2020 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund hjälper sina kunder att reducera kostnader, efterleva lagar och bestämmelser, hantera risker och nyttja värdet i sin information. Lösningar innefattar förvaring av information och andra viktiga tillgångar, fysisk dokumenthantering, datahantering samt digitala informationshanteringstjänster.
Företaget förvarar och hanterar, sedan grundandet 1951, affärskritiska dokument, backup-band, elektronisk information, medicinska journaler samt andra typer av värdefull information.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.