Kundtjänstmedarbetare sökes till stort företag i Stockholm på deltid!

Kundtjänstmedarbetare sökes till stort företag i Stockholm på deltid!

Vill du ha ett extrajobb vid sidan av studier och samtidigt arbeta i en fartfylld miljö och i ett team som har kul på jobbet? Då kan vi ha rätt tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter

Vår kund tillhandahåller en mobiltjänst för bilister som vill förenkla sin tillvaro genom att skapa en bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag. Som kundtjänstmedarbetare ingår du i ett team med trevliga kollegor i en internationell miljö. Tillsammans ansvarar ni för att ge kunderna professionell service med hög tillgänglighet och flexibilitet. Du kommer arbeta i företagets lokaler som ligger vid Värtahamnen med närhet till kollektivtrafiken. Tjänsten är ca 30% med start så snart som möjligt.

Dina arbetsuppgifter kommer innebära:
  • Ärenden i form av inkommande samtal, chatt och mejl
  • Leverera kundservice på högsta nivå
  • Hjälpa kunder med frågor och betalningslösningar
Din profil

För att passa in som kundtjänstmedarbetare bör du:
  • Kunna tala och skriva på både svenska och engelska
  • Förstå norska
  • lösningsorienterad
  • serviceminded
Meriterande:
  • Erfarenhet från serviceyrket
  • Telefonvana
  • Hantera mail
  • Övriga språk
Vi lägger stor vikt på din personlighet och ser gärna att du är en person som är lösningsfokuserad och väldigt driven som person.

Villkor

Ort: Stockholm
Arbetstider: Varierande mellan 16:00 till 20:00 eller 17:00-21:00 och helger
Omfattning: Deltid
Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Urval sker löpande, så sök redan idag för att inte missa chansen till ditt nya extrajobb!
Mer info
Kontaktperson Ekaterine De La Hoz
Telefon 0735 16 89 77
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 26 feb (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget är först i världen med sin APP betalning och det är inte allt, applikationen är också ett verktyg för företagare som kan använda appen för att få hjälp med administration och kvittohantering. Det hjälper företag och privatpersoner att vinna tid och spara pengar genom att betala direkt från appen.
Dem har funnits sedan 2001 och idag finns dem i 600 städer och 10 olika länder.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.