Junior innesäljare sökes till Stockholm

Junior innesäljare sökes till Stockholm

Är du kommunikativ och tycker om kundkontakt? Är du nyfiken, ivrig på att lära dig mer och trivs med telefonen som arbetsredskap? Läs vidare och sök tjänsten idag, urval sker löpande.

Dina arbetsuppgifter

Som innesäljare hos vår kund kommer du arbeta med att kontakta befintliga och nya kunder. Du kommer att arbeta aktivt med informationsutskick efter företagets listor. En stor del av arbetet sker i företagets egna CRM-system och du skapar din egen struktur och framgång. Arbetet består av:
  • Kontakta befintliga och nya kunder
  • Arbeta aktivt med informationsutskick
  • Registrera och dokumentera i CRM-system
Du tillhör företagets säljgrupp och kommer bearbeta både myndigheter och privata aktörer. Företaget sitter centralt i ljusa, fräscha lokaler centralt i Stockholm.

Din profil

Skallkrav:
  • Gymnasieutbildning
  • Svenska i tal och skrift
Meriterande:
  • Arbetat med sälj i någon form sedan tidigare
  • Kunskaper i Office-paketet
  • Engelska och Norska i tal och skrift
Vi söker dig som är kommunikativ, noggrann och har viljan att lära dig mer. Du är strukturerad och intresserad av försäljning. Vidare har du lätt för att arbeta självständigt och du har med fördel telefon- och datorvana.

Villkor

Start: januari enligt ök.
Lön: Enligt ök.
Omfattning: Heltid, tom 31 mars 2019, ev. förlängning
Ort: Stockholm
Arbetstider: Kontorstider 08-17
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 30 nov 2019 (15 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kunds affärsidé är att skapa tillgänglighet på internet. De arbetar för att bidra till en bättre värld där tillgänglighet är en självklarhet för alla individer. Bolaget skapar ett inkluderande samhälle där man som helhetsleverantör arbetar med att digitalisera hjälpmedel för människor med funktionsnedsättning, exempelvis inom webb, appar, interna system och bemötande. Vår kund finns i Sverige, Norge och Spanien och söker nu ytterligare förstärkning till kontoret i Stockholm.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.