Innesäljare kundsupport sökes till ledande företag inom förpackningsindustrin

Innesäljare kundsupport sökes till ledande företag inom förpackningsindustrin

Brinner du för att skapa relationer och gillar kombinationen av kundsupport / försäljning? Då har vi jobbet för dig!

Dina arbetsuppgifter

I denna tjänst som kundsupport arbetar du i ett kundteam med säljaren för att tillsammans nå de försäljningsmål som är uppsatta med kunden. I rollen kommer du att supportera dina kollegor inom sälj, företagets kunder genom olika administrativa uppgifter. Det innebär att du kommer ha en tät dialog och samarbete med kollegor internt samt kunder externt.

Din profil

Skallkrav:
Gymnasial utbildning
Arbetserfarenhet inom sälj eller kundsupport
Svenska/Engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i IT.system såsom säljstödsystem samt office-paketet

Meriter:
Eftergymnasial utbildning gärna med inriktikning på försäljning
Kunskap inom SAP

Vi ser att du som söker är en social lagspelare, driven, strukturerad, snabb och effektiv och gillar kombinationen av kundsupport och försäljning.

Villkor

Startdatum: 4/5 eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: 08:00 - 17:00
Omfattning: Heltid, 100%
Mer info
Kontaktperson Fernando Carrasco
Telefon 0722452284
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Innesäljare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 20 maj 2020 (46 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Kunden är en innovativ företagspartner som erbjuder intelligenta och innovativa förpackningskoncept med full spårbarhet. De analyser omvärlden, inspirerar till nya idéer och designar snabbt innovativa lösningar som kontinuerligt framtids säkrar förpackningsflödet från order till leverans. Kundens fokus är främst på företag inom industri-handels och logistik-branschen. Kunden är en stor aktör som finns i Norden, Europa och Asien med huvudkontor i Helsingborg.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.