Driven säljare sökes till ett expansivt företag!

Driven säljare sökes till ett expansivt företag!

Älskar du högt tempo och att tjäna pengar. Då är detta jobbet för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som finansiell rådgivare kommer du arbeta med utgående samtal till kunder enligt en förutbestämd mall. Du kommer att kontakta företag såväl som privatpersoner för att boka in dessa på fysiska möten på kontoret.
I dina samtal och möten med kund kommer du informera om företagets finansiella produkter. Som finansiell rådgivare gäller det att gilla högt tempo och aktivitet.

Under mötet med kund så är din uppgift att sälja in företagets koncept, genom att göra en presentation, behovsanalys, pitcha och gå på avslut.
Avslut i detta fall är att få till ett andra möte då kunden kommer få träffa en utbildad mäklare.
Du kommer att jobba med nya kunder, kontoret är ett öppet landskap så alla kollegor tar givetvis stöd och hjälp av varandra. Som introduktion till din roll kommer du att få stöttning av mer erfarna kollegor samt certifierade rådgivare.

Din profil

Skallkrav:
  • Talar och skriver svenska obehindrat
  • Intresse för försäljning
Meriterande:
  • Erfarenhet av försäljning
  • Engelska i tal och skrift
Som finansiella rådgivare och som kollega hos företaget är inte dina tidigare arbeten eller utbildningar det som avgör om du är aktuell för tjänsten, utan den största vikten kommer att läggas på dina personliga egenskaper. I rollen som finansiell rådgivare ställs höga krav på din sociala kompetens. Vi tror att du som söker är en person med en stor förmåga att utveckla kundrelationer. Du är lyhörd, affärsmässig och utåtriktad. Har ett stort driv, är resultatinriktad och brinner för att skapa affärer. För att passa i rollen söker vi dig som trivs med att arbeta i högt tempo och i en roll där eget ansvar och initiativ är nyckeln.

Villkor

Start: enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag!
Mer info
Kontaktperson Richard Zamani
Telefon 0722-31 40 81
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 juni (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget är ett expansivt företag som fortsätter att växa och vill ha in nya finansiella rådgivare till sitt kontor i centrala Stockholm. Arbetsmiljön kännetecknas av högt tempo och tydliga målsättningar. Företaget är ett värdepappersbolag som riktar sig främst mot privata fastighetsägare men även företag, där målet är att hjälpa kunder att placera deras fastighetskapital.
Du kommer vara anställd av företaget men kommer alltså representera deras moderbolag, ett etablerat bolag med starkt varumärke inom finansbranschen. Idag arbetar cirka 120 personer på moderbolaget och bolaget har verkat i dryga 20 år på marknaden.
Företaget har en utbildningsmodell som är utarbetad för att skapa de bästa förutsättningarna för de anställda att lyckas.
Företaget erbjuder sina anställda en del företagsresor, provision och förmåner utöver det vanliga. Du har även möjlighet till en snabb karriär inom finansbranschen och bland annat få Swedsec efter uppvisat resultat.

Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.