Dansktalande IT support sökes till välkänt bolag inom fastighetsbranschen

Dansktalande IT support sökes till välkänt bolag inom fastighetsbranschen

Är du dansktalande och tekniskt intresserad? Tveka inte att söka tjänsten redan idag.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer få en introduktion på 8 veckor som består av utbildningar, samlyssning, coachning och handledning.

Du kommer jobba på 1st-line och ta emot samtal samt mail från företagets internt anställda.
Ca 70% av alla samtal som kommer in avslutas av 1st-line och övriga går vidare till 2nd och 3rd line.
Det rör sig om mellan 700-1000 ärenden i månaden och lösningstiden ligger mellan 5-20min.
Du kommer att ha telefonfritt arbete några timmar i veckan då du ägnar dig åt administrativa arbeten så som skriva incidenthanteringen m.m.
Du kommer att arbeta med 8 andra kollegor omkring i detta team.

Mer information ges vid intervjutillfälle!

Din profil

Vi ser gärna att du har ett genuint IT intresse och är strukturerad samt är serviceminded.

Skallkrav:
Tal och skrift på svenska & danska
IT-intresse

Meriterande:
Erfarenhet inom 1st-line
Jobbat med Active Directory eller andra liknande system

Villkor

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Placering: Stockholm
Arbetstider: Vardagar 07.00-16.00
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt kollektivavtal

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll IT-tekniker, Data & IT, Service & Kundtjänst, Kundtjänst, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Detta är ett tekniskt företag som jobbar med service, installation inom el, värme, vatten och ventilation m.m.
Det är 4000 anställda på bolaget och de täcker hela skandinavien.
I ditt team så är det väldigt ett familjär stämning där alla är måna om varandra.
Företaget erbjuder stora utvecklingsmöjligheter.

Mer information ges vid intervjutillfälle!

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.