Affärsutvecklare/Projektledare sökes till ett stort internationellt bolag.

Affärsutvecklare/Projektledare sökes till ett stort internationellt bolag.

Vi söker nu åt kunds räkning en projektledare med sinne för affärer.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att ingå i ett team där du kommer ha ensam roll som affärsutecklare för diverse projekt, din närmaste chef blir försäljningschefen som du kommer rapportera för kontunuerligt.

Utöver detta så kommer du att hålla i presentationer för dina medarbetare samt kunder.
Rapportera statistik
Vara delaktig i dem olika projekten
Viss ansvar över kunder, där du skickar offerter, fakturor m.m.

Mer information ges vid intervjutillfälle!

Din profil

Vi söker en person som är driven, orädd för att göra fel och självklart social då mycket kontakt krävs i denna tjänst med kunder och kollegor.

Skallkrav:
Relevant utbildning med minst YH inom projektledning eller affärsutveckling
Engelska i tal och skrift
Svenska i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet inom projektledning/affärsutveckling
Kunskap kring Office paketet
Grundläggande kunskaper inom SAP-systemet

Villkor

Start: Omgående, hänsyn tas till uppsägningstid
Lön: Enligt kollektivavtal
Ort: Stockholm
Arbetstider: 08.00-17.00 Flextid tillämpas

Vi behandlar ansökningar löpande, så passa på och sök redan idag!
Mer info
Kontaktperson Richard Zamani
Telefon 0722-31 40 81
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Affärsutvecklare, Projektledare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 1 feb (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Detta är ett globalt koncern med rötter i Tyskland, där de har utvecklat, tillverkat och sålt smörjmedel i över 85år.
De är över 5000 anställda över hela världen och de är världens största oberoende leverantör av smörjmedel.
De har precis flyttat in i en modern och ny lokal på Södermalm, där är de 150 anställda.

Mer information ges vid intervjutillfälle!

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.