Administratör sökes till Kista

Administratör sökes till Kista

Vill du arbeta i ett växande företag med lön som kärnverksamhet? Är du nyfiken, ivriga att lära dig mer och hängiven att ge bra kundservice? Vi har den perfekta rollen för dig!

Dina arbetsuppgifter

Rollen som Client Service Representative innebär vardaglig kontakt, via e-post och telefon, med kunder och se till att alla får ett personligt och professionellt bemötande. Vår kund tror på vikten av att ge bra kundservice och i rollen kommer du att ansvara för inkommande e-postmeddelanden och telefonsamtal inom ett brett spektrum av frågor av företagets kunder. Du svarar på supportfrågor, primärt när det gäller systemet som används för tidrapportering, Flex HRM. Arbetet inkluderar också att svara på frågor gällande lönespecifikationer och övriga lönerelaterade frågor. Utöver detta är vissa administrativa uppgifter också en del av rollen, såsom att tillhandahålla anställningsintyg och hjälpa till med granskning av reseräkningar.

Din profil

Att vara en del av supportteamet betyder att du är den primära kommunikationen mellan vår kund och företagets kunder. Därför tror vi att du är motiverad i ditt arbete och en problemlösare som är engagerad i att leverera en god kundupplevelse. Du förstår värdet hos kunden och du vet att ingen kund är den andra lik. Du är utmärkt i din kommunikation och har ett öga för detaljer. Vi hoppas att din positiva inställning får dig att se lösningar där andra ser problem.

Vi letar efter någon som lever efter, och omfamnar vår kunds kärnvärden:
  • Vi agerar ansvarsfullt
  • Vi är pålitliga
  • Vi har kul medan vi arbetar
Förutom dina personliga drag ser vi att du:
  • Har en avklarade gymnasieutbildning med inriktning administration, ekonomi eller liknande
  • Mycket god datorvana (Excel och Outlook)
  • Svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har:
  • Erfarenhet av arbete med kundsupport och att ge vägledning och stöttning via telefon
  • Utbildning/erfarenhet av att ha arbetat med lön och HR
  • Erfarenhet av Flex HRM
Villkor

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm, Kista

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 25 nov 2019 (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund finns i hela landet, har 70 lokala kontor och 1450 medarbetare som arbetar med redovisning, lönehantering, rådgivning en mängd andra företagsnära tjänster. Nu söker de ytterligare förstärkning till kontoret i Kista. Mer information ges vid eventuell intervju.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.