Administratör inom säkerhetsbranschen

Administratör inom säkerhetsbranschen

Är du en fena på administration och planering? Trivs du med varierande arbetsuppgifter och i en serviceroll?
Rollen är en visstidsanställning fram till april.

Ansök redan idag, urval sker löpande.

Dina arbetsuppgifter

Som servicesamordnare hos vår kund kommer du arbeta brett med olika administrativa uppgifter. Du tillhör serviceavdelningen på kontoret i Kista. Du kommer att ta emot beställningar, registrera dessa i affärssystemet samt planera och fördela resurser för arbetet. Du säkerställer uppdragen tillsammans med kund och har nära kontakt med teknikerna. Vidare svarar du på inkommande frågor från kund och återkopplar på ett serviceinriktat sätt. Arbetsuppgifterna består exempelvis av:
  • Registrera uppdrag i affärssystem
  • Fördela och planera kommande uppdrag
  • Vara administrativt behjälplig i uppdragen mot teknikerna och kunder
  • Säkerställa att avdelningen utför ett bra arbete
  • Säkerställa interna och externa kvalitetskrav
  • Hantera reklamationsärenden
  • Hantera inkommande ärenden via telefon och mail
Din profil

Vi söker dig som är serviceminded och engagerad. Du har en administrativ ådra och kan strukturera och prioritera ditt arbete. Vidare är du kommunikativ och bemöter både kollegor och kunder på ett betryggande sätt.

Skallkrav:
  • Minst gymnasieutbildning alt. motsvarande relevant utbildning
  • Svenska och engelska i tal och skrift
  • Svenskt medborgarskap
  • Rent belastningsregister
Meriterande:
  • Tidigare arbetat i en liknande roll, exempelvis administrativt/inköpsansvar
  • Branscherfarenhet
  • Vana att arbeta i affärssystem
Villkor

Start: Omgående
Ort: Kista
Omfattning: Visstidsanställning, t.o.m. april
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 16 dec 2019 (32 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget är ett säkerhetsbolag som tillhandahåller säkerhetsinstallationer av passerkort, kortläsare, lås och larm. De har flera butiker i Stockholm varav denna tjänsten är placerad på huvudkontoret i Kista. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.