Account manager med kundmöten i fokus sökes! (B2B)

Account manager med kundmöten i fokus sökes! (B2B)

Är du bra på att bygga långvariga relationer? Vill du arbeta med nya möten i din vardag? Gillar du att styra ditt eget schema och arbete? Sök denna tjänst idag!

Dina arbetsuppgifter

I din roll som Account manager kommer du att få leta upp och bearbeta nya kunder. Du kommer prospektera, ringa och boka in möten, gå på möten och sälja in företagets tjänst.
I rollen kommer du att få en dator, telefon och SL kort att arbeta med, men man utgår alltid från kontoret som är beläget mitt i centrala Stockholm. Det gäller att ha pondus i denna roll och våga ta för sig då du oftast kommer ha kontakt med personer inom HR.
I tjänsten kommer du arbeta mot de mål som företaget satt upp, men det är upp till dig som person att uppfylla målen och planera hur du ska gå till väga för att göra det.

Din profil

Skallkrav:
  • Svenska i tal och skrift
  • Erfarenhet inom något av följande:
1. Boka möten
2.Knacka dörr, sälja på mässa eller liknande
3. Möten (Behöver inte vara B2B!!)
- Gymnasieexamen

Meriterande:
  • Vidareutbildning
  • Hälsointresse
PERSONLIGHET:
  • Driven och hungrig
  • Motiverad och stark vilja
  • Huvudet på skaft
  • Positiv och öppen, ta för sig
  • Teamplayer
  • Vilja att vara del av litet företag
Villkor

Lön: 25.000kr i grundlön, provision på det. (mållön är 52.000kr efter cirka 4-6månader)
Start: Januari
Ort: Centrala Stockhom
Arbetstider: 8-17
Omfattning: Heltid

Urval sker löpande, sök tjänsten redan idag!
Mer info
Kontaktperson Josefin Karlsson
Telefon 0735148036
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 dec (46 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget säljer hälsokontroller mot företag. Din uppgift kommer att bestå av att ringa upp kunder och sälja in vikten av god hälsa och omtanke kring anställda. Med denna hälsokontroll så undviker man utgifter för att skicka personal till en vårdcentral för en undersökning. Den tjänst du säljer in innebär är att företaget du arbetar för iställer skickar ut en sjuksjöterska direkt till företaget och gör allt på plats. Det minskar utgifter för företaget, samt upptäcker man sjukdomar och framtida sjukskrivningar i god tid och kanske undviker att det inträffar. En uppskattad tjänst som är populär hos befintliga kunder idag.

Väljer du att arbeta med detta företag kan du räkna med följande:
  • Spännande resa
  • Utvecklingsmöjligheter
  • Start-Up som växer
  • Roligt på jobbet, härligt team
  • Fina lokaler centralt i Stockholm
På Framtiden kommer du att jobba i ett företag som har kunnat titulera sig Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Det är med glädje vi nu även kan meddela att vi är ett av de bästa företagen i Europa. Vi har blivit utsedda till National Champion vilket innebär att vi ska representera Sverige på European Business Awards 2016/17 (EBA). Genom vårt starka fokus på personalvård och arbetsglädje hos våra medarbetare så kan vi stolt berätta att vi har blivit utsedda till Sveriges 3:e Bästa Arbetsgivare bland mellanstora företag och utsetts till Gasellföretag!

Om du vill ha en arbetsplats präglad av en stark organisationskultur där medarbetarnas välmående alltid är i fokus, kompetensen är hög och där vi alla brinner för att utvecklas och göra karriär, då är Framtiden företaget för dig! Trots höga ambitionsnivåer erbjuder Framtiden en prestigelös miljö där delaktighet, lyhördhet och chansen att påverka driver oss framåt. Du får en arbetsplats där vi förstår innebörden av balans mellan arbete och fritid och därmed erbjuder vi flexibla arbetstider och personalförmåner som friskvårdsbidrag m.m.
Vi finns idag på sju orter i Sverige samt i Oslo. Vi har ca 200 medarbetare, men strävar mot ytterligare expansion!

Är detta tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

På Framtiden präglas varje arbetsdag av våra värderingar glädje, enkelhet och kör, vilka sammanfattar vår företagskultur. Vill du få en känsla för oss?

Välkommen med din ansökan!