Epassi Stockholm söker Account Manager

Epassi Stockholm söker Account Manager

Är du genuint intresserad av affärsutveckling och kundrelationer? Epassi söker nu en Account Manager till Stockholm.

Skulle du trivas i en spännande roll som Account Manager på ett av Sveriges ledande företag inom hälsoförmåner och friskvårdshantering? Lockas du av en roll där du får en möjlighet att självständigt driva säljprocessen för att utveckla affärer, bygga relationer och skapa merförsäljning hos nya kunder?

Till kontoret i centrala Stockholm söker nu Epassi försäljningsavdelningen en Account Manager, med ansvar för resultatorienterad nykunds- och merförsäljning. Du får en utvecklande roll hos ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital tjänst för hantering av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

I rollen som Account Manager representerar du en innovativ och digital tjänst som hjälper företag och organisationer genom att förenkla hanteringen av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner för sina anställda. I tjänsten som Account Manager har du nykundsansvar och skapar merförsäljning genom att bygga goda och långsiktiga relationer. Epassis kunder finns på alla orter i Sverige och kan t ex vara kommuner, företag eller organisationer. Här erbjuds du en möjlighet att tillsammans med övriga i säljteamet bidra till att fortsätta etablera Epassis position på marknaden. Du kommer att bli en del av ett positivt gäng i ett innovativt och snabbväxande företag där beslutsvägarna är korta samt präglas av samarbete och familjär stämning. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas vidare inom företaget.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Account Manager driver du hela säljprocessen mot nya kunder vilket innebär:
  • kommunicera med kunder för att förstå deras behov och förklara Epassis produktvärde.
  • göra försäljning utifrån kundens behov
  • bygga relationer med kunder baserade på förtroende och respekt
  • samarbeta med interna avdelningar för att underlätta kundens behov
  • problemlösning och problemrapportering
Värt att veta

I denna roll blir du en del av ett företag i ständig tillväxt som idag består av ett glatt gäng på 50 medarbetare. Du ingår i försäljningsavdelningen som tillsammans med försäljningschefen består av 15 härliga kollegor. Tjänsten är på heltid med önskad start så snart som möjligt enligt överenskommelse. Du arbetar kontorstider må-fr 08.00-17.00 med möjlighet till flextid. Epassi är placerat i fräscha lokaler i centrala Stockholm vid Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer. Möjlighet till distansarbete ett par dagar i veckan. Du erbjuds fast lön med provisionstillägg samt fina förmåner.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen är det en fördel om du jobbat med försäljning tidigare men din bakgrund eller utbildning är inte det viktigaste. Att du brinner för försäljning, är nyfiken och målfokuserad är mer intressant. Vi tror att du vill fortsätta att utvecklas som säljare, är engagerad och trivs i en entreprenöriell miljö. Viktigt för rollen är att du har systemvana och god erfarenhet av Officepaketet, främst excel. Har du arbetat i CRM Lime, Hubspot eller liknande säljstödsystem är detta meriterande. Ett krav för rollen är också att du talar och skriver flytande svenska och engelska i tal och skrift då engelska är koncernspråket. Utöver detta är det ett plus om du är intresserad av hälsa, friskvård eller sport av något slag.

Som person är det av stor vikt att du är kommunikativ och duktig på att bygga goda och långsiktiga relationer. Du har god erfarenhet av möten med människor i olika sammanhang och miljöer. Vi tror också att du är lyhörd, affärsmässig och brinner för att skapa och utveckla affärer. Du bör också ha intresse av att vilja lära dig regelverket och förstå företagens policy kring friskvårdsbidraget. Det viktigaste för att du ska lyckas och växa i säljrollen är dock att du har motivationen och viljan att lära dig samt är redo att satsa det där lilla extra för att uppnå målen. I den här rekryteringen lägger vi därför även stor vikt vid din personliga lämplighet.

Intresserad?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Mer info
Kontaktperson Åsa Dominicus
Telefon 0701435906
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Sista ansökningsdag 30 aug 2022 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/