Kundtjänstmedarbetare till Easypark

Kundtjänstmedarbetare till Easypark

Är du en serviceinriktad person som tror på laget före jaget?

Brinner du för att ge kunden bästa möjliga service?

Easypark söker nu efter sin nästa kundtjänstmedarbetare som vill bidra med god stämning till deras team och ge kunden bästa möjliga servicen.

Är det du?

Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande!

Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på 0735 39 69 28.

Easypark tillhandahåller en mobiltjänst för bilister som vill förenkla sin tillvaro genom att skapa en bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag. I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa kunder med alla typer av frågor och problem gällande appen, fakturor, och parkeringar förstås. Du kommer att sitta i nyrenoverade fräscha lokaler i Värtahamnen dit du enkelt tar dig med kollektivtrafik, bil eller cykel.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att främst använda telefonen som redskap, dina arbetsuppgifter innefattar b.la:

Besvara inkommande telefonsamtal och mail

Arbeta med kundlojalitet och winback

Hantera fakturafrågor

Övrig administration

Du kommer att ingå i ett team på ca 10-12 personer där kulturen präglas av god och avslappnad stämning med högt i tak.

Vem söker vi?

För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du har någon typ av serviceerfarenhet. Har du tidigare vana att arbeta med telefon som ditt främsta arbetsredskap är det meriterande. Du talar och skriver flytande i svenska och engelska.

Men viktigast för oss är hur du är som person. För att passa in i teamet ser vi gärna att du har ett genuint intresse för kundservice, är prestigelös och vill lära dig och utvecklas i din roll. Vidare tror vi att du drivs av att arbeta mål fokuserat och att arbeta i högt tempo. Att möta kunder professionellt ser du som en självklarhet och du är en sann teamplayer som tror på laget före jaget. Du är flexibel i ditt arbetssätt och är inte rädd för förändringar.

Övrigt:

Start: Omgående

Omfattning: Heltid. Varannan vecka 7-16, varannan vecka 8-17 på vardagar.

Placering: Värtahamnen

Om kunden

EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. EasyParks vision är tydlig - de vill förbättra livet i framtidens städer - "Make cities more liveable". Huvudkontoret är beläget i Stockholm nära Värtahamnen och där arbetar totalt 70 personer varav 40 tillhör kundservice

EasyPark erbjuder dig en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse. Easypark har en global företagsanda, här firar man medgång tillsammans!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 23 okt 2020 (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se