International Sales B2B till Comdeva

International Sales B2B till Comdeva

Vi söker dig som har ett högt driv, är kommersiellt fokuserad och motiveras av möjligheten att bidra till ökad försäljning och expansion internationellt. Brinner du för e-handel, försäljning, kundansvar och utgår från ett affärsorienterat mindset? Då är det dig vi söker!

Om Comdeva
Comdeva är ett modernt, nytänkande och inkluderande bolag som hjälper företag att växa snabbt med såväl strategiskt som operativt stöd inom e-handel, digital marknadsföring och varumärkesbyggande. Bolaget arbetar som en strategisk advisory partner till ledning och ägare, som en oberoende teknologileverantör och som en operativ partner som arbetar kontinuerligt med att bidra till ökad omsättning och lönsam tillväxt.

Om tjänsten
Med ett internationellt fokus kommer dina övergripande arbetsuppgifter vara att driva försäljningsaktiviteter av kunders erbjudanden med primärt fokus på nya marknader. Du kommer in i ett snabbfotat, engagerat och dynamiskt bolag som välkomnar en driven och affärsfokuserad medarbetare som känner sig bekväm i att röra sig mellan detaljfokus och helikopterperspektiv. I din roll kommer även följande ansvar/arbetsuppgifter ingå;
  • Affärsutveckling och utveckla kreativa lösningar för Comdeva
  • Planering, exekvering och uppföljning av försäljningsaktiviteter för Comdevas kunder
  • Utveckla långsiktiga kundrelationer för ökat engagemang och ökat affärsvärde
  • Driva och utveckla struktur, process och koncept
  • Ansvara för kundportfölj och bearbetning av nykund
  • Budget- och resultatansvar
Din bakgrund
För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har en relevant utbildning inom försäljning med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom e-handel. Avgörande för rollen är ditt driv, ambition och vilja att utveckla affären. Du har förmågan att skapa förtroende och utveckla kundrelationer, är trygg i säljprocessen och trivs i en variationsrik roll. Vi ser det som självklart att du drivs av resultat, är målstyrd och brinner för att utveckla både dig själv och teamet runt omkring dig. Matchar du även nedan punkter så har du god chans att lyckas:
  • En digital doer som är självgående och proaktiv
  • Bidra med energi och framåtanda till teamet
  • Strukturerad, ansvarstagande och pådrivande
  • Engelska och Svenska - flytande i tal och skrift
Som person är du engagerad och tar alla möjligheter att påverka riktning framåt för både projekt och bolag. Du är positiv, ser möjligheter och utmanar gärna dina kollegor för att nå framgång tillsammans. Du trivs som bäst när du får fokusera på nya sätt att driva affärer och utmana befintliga processer och strukturer.

Comdeva erbjuder
Comdeva erbjuder flexibla arbetstider och arbetsplatser. Det innebär i praktiken att det är resultatet som räknas och inte platsen där du är placerad, behöver du arbeta flexibelt hemifrån så är det inga problem. Comdeva erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, årlig utbildningsbudget och möjlighet för alla anställda att arbeta med sin egen utvecklingsplan. Du ansluter till ett riktigt positivt gäng med ambitiösa kollegor som har kul och arbetar med passion för det de brinner för. Som bolag är det viktigt att ha kul på jobbet, medarbetarna ska tillsammans utvecklas yrkesmässigt och som människor. Om du har arbetat på Comdeva och går vidare i karriären så är den största önskan att alla som lämnar ser tillbaka på din tid i bolaget med stolthet.

Placering & Start
Tjänsten är flexibelt placerad med utgångspunkt i Stockholm.

Kontakt & ansökan
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Zophia Karlsson, på zophia@ecommercerecruit.se eller +46(0)709 - 367 040

Vi tillämpar löpande urvalsarbete och uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att du kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan.

#Comdeva #ecommerce #ehandel #marknadsföring #ecommercerecruit #karriär
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 5 nov 2021 (40 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

E-commerce Recruit är Sveriges enda renodlade rekryteringsbolag inom e-handelssektorn. Våra samarbeten grundar sig i långsiktiga och strategiska förhållningssätt med hög leveransprecision. Detta i kombination med att vi har Sveriges största kandidatnätverk inom e-handelssektorn gör oss till din självklara branschspecialist när du är i behov av personallösningar och vill säkerställa rekryteringsprocesser som når hela kandidatmarknaden.

Behöver du rekrytera inom e-handel och digitalt? Läs mer om våra tjänster här.