Kundtjänstmedarbetare i Stockholm/Odenplan

Kundtjänstmedarbetare i Stockholm/Odenplan

Digibreaks ansvarar för Coop Sveriges hotellerbjudande som är exklusiva för Coop Sveriges medlemmar genom Hotellpremien
Vi har också ett samarbete med Coop Norge där vi erbjuder hotellupplevelse genom Coop HotellKupp

Nu letar vi efter vår nya kollega till kundtjänstavdelningen baserad i Odenplan, Stockholm (endast 40 steg från tunnelbanan!). Vi letar efter en svensk och norsktalande kundtjänstmedarbetare till vårt team. Vi är ett team på 3 personer som arbetar med kundrelaterade frågor gällande hotellbokingar och support till våra hotell.

Arbetsuppgifter:
  • Du ansvarar för att ta inkommande samtal, e-post och sociala media (såsom Messenger) från kunder och svara på eventuella frågor de har.
  • Du kommer också ansvara för att genomföra bokningar åt kunder samt kommunicera med hotell gällande eventuella önskemål, avbokningar och ändringar.
  • Vid inkommande samtal kommer du att hjälpa kunden att hitta det lämpligaste hotellet åt dem till det bästa värdet.
  • Tillsammans med teamet kommer du att arbeta aktivt mot uppsatta mål
  • Alltid ha kunden i fokus och leverera kundservice i världsklass
  • Aktivt uppdatera dig om produkterna, destinationerna och eventuella tilläggsalternativ samt ha en inblick i kommande destinationer och produkter.
  • Ansvara för att svara, kommentera och följa upp engagemang på vår Facebook och Instagram kanaler.
  • Tillsammans med teamet ha full förståelse av våra bokningsvillkor samt allmänna villkor och ha en förmåga att beskriva dessa till kunden vid eventuella frågor
  • Levererar utmärkt kundservice genom att hantera eventuella klagomål på ett lugnt och diplomatiskt sätt.
  • Hantering av betalnings-och återbetalningsfunktioner.
  • Samarbeta med hotell leverantörer för att snabbt lösa kundrelaterad frågor/förfrågningar.
Vem är du?

  • Flytande norska eller svenska samt engelska
  • Vi söker dig som ar positiv, ansvarsfull, nyfiken, energisk, passionerad & kundfokuserad
  • Du är noggrann, prestigelös och har ett stort engagemang.
  • Du är van vid att jobba med eget initiativ och under högt tempo.
  • Lösningsorienterad och ser inga hinder- utan mer möjligheter!
  • Du brinner för att uppnå goda resultat och nöjda kunder.
  • Du arbetar strukturerat, punktlig och strävar efter att uppnå mål med eget initiativ eller som en del av teamet.
  • Vi ser helst att du är en lugn beslutsfattare samt tycker om att prata med kunder i en livlig miljö.
  • Du har en förmåga att vara lugn vid pressade situationer.
  • Är intresserad av en karriär i en spännande internationell miljö.
  • Gymnasieutbildning.
  • Meriterat är om du har kundtjänsterfarenhet sedan tidigare och/eller grundläggande kunskaper om den skandinaviska resebranschen
Vad vi erbjuder dig!
  • En tjänst inom ett växande internationellt bolag
  • Varierande och roliga arbetsuppgifter i en internationell miljö där du har möjlighet att vara med och påverka.
  • Utbildning av vara bokningssystem.
  • Det finns ett fantastiskt tillfälle för utveckling för rätt person inom vårt dynamiska företag!

Omfattning
Heltid 100%

Arbetstider:
måndag-fredag kl 08:30-17:00

Tillträde Omgående

Arbetsort: Stockholm/Odenplan

Erfarenhet: Call center/kundtjänst: 1 år (Meriterande). Hotell: 1 år (Meriterade)
Mer info
Email Mejla Digibreaks
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.digibreaks.com
Sista ansökningsdag 14 juni 2021 (35 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Digibreaks Limited bildades 2016 och är ett irländskt företag som förmedlar hotellvistelser genom lojalitetsprogram hos svenska, norska och irländska storbolag. Digibreaks är den del av WIN|WIN som har huvudkontoret i Dublin och har sedan 1999 skräddarsytt medlemserbjudanden åt återförsäljare över hela världen.