Norsktalande kundtjänstmedarbetare för Coop HotellKupp

Norsktalande kundtjänstmedarbetare för Coop HotellKupp

Digibreaks ansvarar för Coop Sveriges & Norges hotellerbjudande som är exklusiva för Coop-medlemmar genom Coop HotellKupp & Hotellpremien.

Nu letar vi efter vår nya kollega till kundtjänstavdelningen baserad i Odenplan, Stockholm (endast 40 steg från tunnelbanan!). Vi letar efter en norsktalande kundtjänstmedarbetare till vårt team. Vi är ett team på 3 personer som arbetar med kundrelaterade frågor gällande hotellbokingar och support till våra hotell.

Arbetsuppgifter:
  • Du ansvarar för att ta inkommande samtal, e-post och sociala media (såsom Messenger) från kunder och svara på eventuella frågor de har.
  • Du kommer också ansvara för att genomföra bokingar åt kunder samt kommunicera med hotell gällande eventuella önskemål, avbokingar och ändringar.
  • Vid inkommande samtal kommer du att hjälpa kunden att hitta det lämpligaste hotellet åt dem till det bästa värdet.
  • Tillsammans med teamet kommer du att arbeta aktivit mot uppsatta säljmål.
  • Alltid ha kunden i fokus och leverera kundservice i världsklass.
  • Aktivt uppdatera dig om produkterna, destinationerna och eventuella tilläggsalternativ samt ha en inblick i kommande destinationer och produkter.
  • Ansvara för att svara, kommentera och följa upp engagemang på vår Facebook och Instagram kanaler.
  • Tillsammans med teamet ha full förståelse av våra bokingsvillkor samt allmänna villkor och ha en förmåga att beskriva dessa till kunden vid eventuella frågor.
  • Levererar utmärkt kundservice genom att hantera eventuella klagomål på ett lugnt och diplomatiskt sätt.
  • Hantering av betalnings- och återbetalningsfunktioner.
  • Samarbeta med hotellleverantörer för att snabbt lösa kundrelaterad frågor/förfrågningar.
Vem är du?
  • Flytande norska samt engelska
  • Vi söker dig som ar positiv, ansvarsfull, nyfiken, energisk, passionerad & kundfokuserad
  • Du är noggrann, prestigelös och har ett stort engagemang.
  • Du är van vid att jobba med eget initativ och under högt tempo.
  • Lösningsorienterad och ser inga hinder- utan mer möjligheter!
  • Du brinner för att uppnå goda resultat och nöjda kunder.
  • Du arbetar strukturerat, punktlig och strävar efter att uppnå mål med eget initiativ eller som en del av teamet.
  • Vi ser helst att du är en lugn beslutsfattare samt tycker om att prata med kunder i en livlig miljö.
  • Du har en förmåga att vara lugn vid pressade situationer.
  • Är intresserad av en karriär i en spännande internationell miljö.
  • Gymnasieutbildning.
  • Meriterat är om du har kundtjänsterfarenhet sedan tidigare och/eller grundläggande kunskaper om den skandinaviska resebranschen

Vad vi erbjuder dig!
  • En tjänst inom ett växande internationellt bolag
  • Varierande och roliga arbetsuppgifter i en internationell miljö där du har möjlighet att vara med och påverka
  • Utbildning av vara bokingssystem
  • Det finns ett fantastiskt tillfälle för utveckling för rätt person inom vårt dynamiska företag!

Omfattning: Heltid 100%
Arbetstider: måndag-fredag kl 08:30-17:00
Tillträde: Omgående
Arbetsort: Stockholm/Odenplan
Erfarenhet:
  • Call center/kundtjänst: 1 år (Meriterande)
  • Hotell/Servicetjänst: 1 år (Meriterade)
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 8 jan 2021 (38 dagar kvar)