Kundtjänstmedarbetare i Stockholm

Kundtjänstmedarbetare i Stockholm

Kundtjänstmedarbetare i Stockholm/ Odenplan

Digibreaks - Stockholm

Digibreaks ansvarar för Coop Sveriges hotellerbjudande som är exklusiva för Coop Sveriges medlemmar genom Hotellpremien. Vi har också ett samarbete med Coop Norge där vi erbjuder hotellupplevelse genom Coop HotellKupp.

Nu letar vi efter vår nya kollega till kundtjänstavdelningen baserad i Odenplan, Stockholm (endast 40 steg från tunnelbanan!). Vi är ett team på 5 personer som arbetar med kundrelaterade frågor gällande hotellbokingar och support till våra hotell.

Arbetsuppgifter:
  • Du ansvarar för att ta inkommande samtal, e-post och sociala media (såsom Messenger) från kunder och svara på eventuella frågor de har.
  • Du kommer också ansvara för att genomföra bokingar åt kunder samt
  • kommunicera med hotell gällande eventuella önskemål, avbokingar och ändringar.
  • Vid inkommande samtal kommer du att hjälpa kunden att hitta det lämpligaste hotellet åt dem till det bästa värdet.
  • Tillsammans med teamet kommer du att arbeta aktivit mot uppsatta säljmål.
  • Alltid ha kunden i fokus och leverera kundservice i världsklass.
  • Aktivt uppdatera dig om produkterna, destinationerna och eventuella tilläggsalternativ samt ha en inblick i kommande destinationer och produkter.
  • Ansvara för att svara, kommentera och följa upp engagemang på vår Facebook och Instagram kanaler.
  • Tillsammans med teamet ha full förståelse av våra bokingsvillkor samt allmänna villkor och ha en förmåga att beskriva dessa till kunden vid eventuella frågor.
  • Levererar utmärkt kundservice genom att hantera eventuella klagomål på ett lugnt och diplomatiskt sätt.
  • Hantering av betalnings- och återbetalningsfunktioner.
  • Samarbeta med hotellleverantörer för att snabbt lösa kundrelaterad frågor/förfrågningar.
Vem är du?
  • Flytande Norska samt engelska
  • Vi söker dig som ar positiv, ansvarsfull, nyfiken, energisk, passionerad & kundfokuserad
  • Du är noggrann, prestigelös och har ett stort engagemang.
  • Lösningsorienterad och ser inga hinder- utan mer möjligheter!
  • Du brinner för att uppnå goda resultat och nöjda kunder.
  • Du arbetar strukturerat, punktlig och strävar efter att uppnå mål med eget initiativ eller som en del av teamet.
  • Vi ser helst att du är en lugn beslutsfattare samt tycker om att prata med kunder i en livlig miljö.
  • Du har en förmåga att vara lugn vid pressade situationer.
  • Är intresserad av en karriär i en spännande internationell miljö.
  • Gymnasieutbildning.
  • Meriterat är om du har kundtjänsterfarenhet sedan tidigare och/eller grundläggande kunskaper om den skandinaviska resebranschen.

Vad vi erbjuder dig!
  • En tjänst inom ett växande internationellt bolag
  • Varierande och roliga arbetsuppgifter i en internationell miljö där du har möjlighet att vara med och påverka.
  • Utbildning av vara bokingssystem.
  • Det finns ett fantastiskt tillfälle för utveckling för rätt person inom vårt dynamiska företag!

Omfattning: Heltid 100%

Arbetstider: måndag-fredag kl 08:30-17:00

Tillträde Omgående

Arbetsort Stockholm/ Odenplan

Erfarenhet: Call center/kundtjänst: 1 år (Meriterande)
Mer info
Telefon 0771200610
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.hotellpremien.se
Sista ansökningsdag 30 mars 2020 (32 dagar kvar)