Projektassistent till Deloitte i Stockholm

Projektassistent till Deloitte i Stockholm

Deloitte söker nu en projektassistent med ett intresse för ekonomi och administration till affärsområdet Consulting i Stockholm!

Söker du efter en administrativ roll med inslag av fakturering och ekonomi? Trivs du att arbeta med flera projekt parallellt? Har du även ett öga för detaljer där du får använda din analytiska förmåga? Deloitte söker nu en projektassistent till deras kontor i Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som projektassistent kommer du att få en central administrativ tjänst med mycket eget ansvar. Du kommer att få arbeta nära dina kollegor och stötta dem administrativt i deras projekt. Här blir du en del av ett spännande och utmanande affärsklimat med högt tempo och många kontaktytor. Du kommer att ingå i ett Back Office team på 6 personer, där du och en kollega delar samma typ av arbetsuppgifter.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som projektassistent kommer du arbeta med:
  • Kvalitetssäkring av inkommande projekt och tillhörande dokument
  • Öppna nya projektnummer i Maconomy
  • Uppföljning och arkivering av t.ex. avtal
  • Ansvara för fakturering och uppföljning av projekt
  • Administration och uppföljning av genomfakturering för utländska projekt
  • Ta fram rapporter och underlag för timmar och reseutlägg på projekt
  • Värdering av uppdragsbalanser för de projekt man ansvarar för
  • Hantering och bevakning av leverantörs- och kundfakturor kopplade till projekten
  • Vid fakturering beräkna och följa upp valuta diffar
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd hos Deloitte. Tjänsten är tänkt att starta i början av januari 2020. Här får du en trevlig arbetsplats med glada kollegor och varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö. Kontoret är placerat på Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation i central Stockholm.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser att du har tidigare erfarenhet av en liknande administrativ tjänst med inslag av ekonomi och fakturering. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Office paketet, framförallt Excel. Har du dessutom erfarenhet av Maconomy eller SAP är det meriterande.

Det är viktigt att du har förmågan att prioritera ditt arbete och kunna arbeta självständigt, då du kommer jobba med flertalet projekt parallellt. Du gillar att arbeta med siffror och tycker det är kul med uppgifter som berör analys och problemlösning. Du är noga med att hålla deadlines och räds inte av att vara drivande i samarbetet med dina kollegor. Du trivs att arbeta i ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Mer info
Kontaktperson Amanda Karlsson
Telefon 073-153 61 74
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Hemsida https://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 18 okt 2019 (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/