Administratör till Deloitte i Stockholm

Administratör till Deloitte i Stockholm

Deloitte söker efter dig trivs att arbeta administrativt samtidigt som du drivs av att arbeta med förändring som gör skillnad!

Motiveras du av en roll där du får driva egna projekt som skapar utveckling och förändring? Trivs du även att arbeta med administration och har en naturlig fallenhet för att skapa struktur? Brukar få höra att du är den berömda "spindeln i nätet"?

Deloitte i Stockholm söker nu en Business Support till avdelningen Corporate Tax som kommer få ta sig an en bred administrativ tjänst och samtidigt driva förändringsarbeten. Välkommen med din ansökan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som Business Support på Deloitte kommer du att få jobba på ett expansivt internationellt företag med många kontaktytor som ger möjlighet till både personlig och professionell utveckling. Här kommer du att få ta dig an en central administrativ roll där du även får projektleda egna projekt kopplat till förbättring och effektivisering på avdelningen. Du kommer tillsammans med engagerade kollegor tillhöra avdelningen Corporate Tax i Stockholm.

Dina framtida arbetsuppgifter

I Rollen som Business Support kommer du att supportera konsulterna på avdelningen och samtidigt ha ett stort fokus på att utveckla och skapa rutiner samt processer som gynnar avdelningens arbete och effektivitet. Detta innebär bland annat:
  • Reseräkningar, boka möten och lokaler
  • Vara med och ansvara för planering och koordinering av event
  • Uppdatera dokument och vara behjälplig med presentationer i PowerPoint
  • Finnas tillgänglig för att supportera med den administration konsulterna behöver hjälp med
  • Ta initiativ och göra en behovsanalys av vad som kan förbättras och utvecklas på avdelningen
  • Skapa och driva egna förändringsarbeten
  • Ta hand om ad-hoc uppgifter i teamet av administrativ karaktär
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är tänkt att starta omgående och är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till en tillsvidareanställning. Du kommer vara en del av ett team på 4 personer och får en trevlig arbetsplats med glada kollegor och varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö.Kontoret är placerat på Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation i central Stockholm.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en administrativ tjänst. Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Office paketet.

För att trivas i denna roll är du nyfiken, gillar problemlösning och har en förmåga att fånga upp behov som sedan resulterar i en praktisk lösning. Det är viktigt att ha förmågan att prioritera ditt arbete då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att kunna arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Mer info
Kontaktperson Amanda Karlsson
Telefon 073-153 61 74
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Administration, Assistent, Koordinator, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 1 nov 2019 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/