Kundansvarig Privatlån

Kundansvarig Privatlån

Om företaget:

Lånekoll är en privat låneförmedlare som erbjuder personlig service för att underlätta för privatpersoner att hitta de bästa lånevillkoren för såväl bolån som privatlån. Erbjudandet går ut på att helt kostnadsfritt hjälpa kunder att utvärdera och konkurrensutsätta hela sitt kreditengagemang.

Bakom bolaget står grundaren och entreprenören Pontus Holgersson som har mångårig bakgrund inom bank- och finansbranschen. Övriga delägare är bland annat Max Matthiessen.

På vårt Stockholmskontor beläget på Östermalm erbjuder vi en gemenskap med ambitiösa och motiverade kollegor. Vi har ofta gemensamma mål och roliga aktiviteter tillsammans!

Din roll:

I din roll som Kundansvarig mot Privatlån kommer du att hjälpa kunder med låneansökan. Du kommer att ansvara för kunden genom hela låneprocessen. Du kommer att ge kunden den bästa servicen för att bygga en så långsiktig relation med personen som möjligt och säkerställa så att kunden får det bästa erbjudandet. Du kommer ha löpande dialog med kreditgivare och samarbetspartners dagligen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Hjälper kunder med låneansökan
  • Ansvarar för kunden genom hela låneprocessen
  • Ger kunden den bästa servicen och bygger en långsiktig relation med kunden
  • Försäkringsrådgivning
  • Löpande dialog med våra kreditgivare och samarbetspartners
  • Säkerställa att kunderna får det bästa erbjudandet utifrån kundens behov och förutsättningar
Omfattning: Heltid

Start: Omgående

Arbetstider: Kontorstider (08:30-17:30)

Placering: Östermalm, Stockholm

Detta är en direktrekrytering till Lånekoll vilket innebär att du kommer bli direktanställd till Lånekoll men med 6 månaders provanställning.

Din profil:

Vi söker dig som har en avslutad gymnasial utbildning. Du har arbetat 1-3 år inom servicebranschen, kundservice eller säljbranschen. Det är meriterande om du har arbetat med telefon som närmsta verktyg sedan tidigare. Ett krav för rollen är att du är bekväm i Office och Outlook. Som person ser vi gärna att du är ambitiös, initiativtagande, ansvarstagande och kommunaktiv. Ett krav för rollen är att du framför dig flytande i det svenska språket i tal och skrift och har mycket goda kunskaper inom det engelska språket.

Om Clevry:

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen:

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Mer info
Kontaktperson Sophia Borelius
Telefon 070 417 92 81
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 13 aug 2022 (44 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

CLEVRY

Lindhagensgatan 74
112 18 Stockholm
08-612 04 90