Administratör till Deloitte!

Administratör till Deloitte!

Deloitte erbjuder tjänster inom revision, consulting, finansiell rådgivning, riskhantering, skatterådgivning och relaterade tjänster till noterade och privatägda klienter inom en mängd branscher. Deloitte assisterar fyra av fem företag på Fortune Global 500 genom ett globalt nätverk av medlemsfirmor i mer än 150 länder. Med spetskompetens av världsklass och högkvalitativa tjänster hjälper vi våra klienter att lösa deras mest komplexa utmaningar. För ytterligare information om hur Deloittes mer än 244 000 medarbetare arbetar för att göra verklig skillnad, följ oss på LinkedIn och Twitter.

Trivs du att arbeta med omväxlande administrativa arbetsuppgifter i en internationell och expansiv organisation? Vi söker nu en medarbetare till Deloittes affärsstödsteam Business & Billing Services. Avdelningen är en nystartad avdelning där Deloitte samlat det administrativa affärsstödet till sina fem affärsområden.

Din roll

För denna roll sköter Clevry rekryteringsprocessen och du blir sedan tillsvidareanställd direkt hos kunden. I rollen som Administratör kommer du att ansvara för mailinkorgen och stödja Deloittes affärsområden i flertal administrativa arbetsuppgifter. I rollen kommer du även vara kontaktperson för en eller två avdelningar där du tar ansvar för affärsstödet för dessa avdelningar, löpande och proaktivt.

Rollen kommer bland annat innefatta:
    • Besvara inkommande mail
    • Möteshanteringar
    • Hotell-och resebokningar
    • Fakturahantering
    • Planering och bokning av kick-off och andra event
    • Skapa presentationer
    • Offertarbete
    • Revisorsändringar
Omfattning: heltid

Start: 1 september

Kontor: nyrenoverade i centrala Stockholm

Din profil

Vi ser att du som söker har en gymnasieexamen samt har arbetat med administration tidigare, gärna av komplex karaktär. Du har även, i samma roll eller tidigare i din karriär, arbetat fokuserat med service och kundbemötande. I denna rekryteringsprocess kommer vi för kundens räkning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret.

I den här rollen är det dina personliga egenskaper som är viktigast för en framgångsrik matchning. Du är strukturerad, levererar med hög kvalitet och arbetar fokuserat med organisationens behov i första rummet. Du uttrycker dig korrekt i tal och skrift på svenska såväl engelska. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet och känner dig bekväm med att arbeta i högt tempo med eget driv för att leverera bästa tänkbara slutresultat. För att trivas hos vår kund ser vi att du värdesätter professionalitet och engagemang på arbetsplatsen. Du kommer att vara en del av ett team som kontinuerligt stöttar och avlastar varandra och som även värdesätter att ha kul under tiden.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef ida.hogberg@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 28 juni 2022 (41 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

CLEVRY

Lindhagensgatan 74
112 18 Stockholm
08-612 04 90