Supporttekniker med ansvar för systemförvaltning

Supporttekniker med ansvar för systemförvaltning

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i centrala Stockholm som supporttekniker med ansvar över Uppsala och Umeå. Detta sker både självständigt och tillsammans i ett team med andra supporttekniker. Du kommer att ha kollegor som sitter i Göteborg som du har kontinuerlig kontakt med och planerar tillsammans med.

Arbetsresor till Västerås eller Uppsala kan förekomma.

Din profil
För att passa i rollen har du minst fyra-fem års erfarenhet av IT-support och har en gedigen personlighet som trivs med att arbeta självständigt och att lösa komplexa ärenden. Du brinner för att ge service och har en förmåga att driva dina egna processer framåt.

Krav

  • Mycket goda kunskaper i M365 och Officepaketet
  • Goda kunskaper i Active Directory
  • Erfarenhet av konfiguration, felsökning och support
  • Serviceminded
  • Uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska - i både tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi kan erbjuda dig
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.

Kontakt information
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Julieth Escobar på tfn: 0734-159387 eller julieth.escobar@centric.eu

Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.centric.eu
Sista ansökningsdag 8 nov 2022 (31 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Till ett uppdrag hos en kund i centrala stockholm söker vi nu en supporttekniker med med ansvar för systemförvaltning.

Kunden är ett fastighetsbolag och är ledande inom specialfastigheter för utbildning och forskning. Deras verksamhet utvecklar och förvaltar fastigheter för universitet och högskolor med huvudfokus på utbildnings- och forskingsverksamhet.

Tjänsten börjar som ett kunsultuppdrag men planen är att anställningen går över till kunden senare.

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.