Team Manager till Spelsäkerhetsavdelningen

Team Manager till Spelsäkerhetsavdelningen

Är du en person med hög integritet och goda ledaregenskaper? I så fall kan vi ha ett helt ovanligt jobb åt dig.

Om tjänsten

Som Surveillance Team Manager ansvarar du för den operativa driften av övervakningsverksamheten. Övervakningen har i uppgift att bland annat förebygga, uppdaga och rapportera olagliga aktiviteter, spelöverträdelser och kvalitetsavvikelser i våra spel och dagliga rutiner. Du har ansvar för att planera, prioritera och leda arbetet för att säkerställa att verksamheten bedrivs enligt gällande krav. Som Surveillance Team Manager är du Surveillance Officers närmaste chef och har personalansvaret för dessa. Som ledare identifierar och löser du de situationer som uppstår, och hjälper medarbetarna med prioritering och beslutsfattande. Vid hög belastning kan du även täcka som Surveillance Officer.

Är du en nattuggla som trivs med varierande arbetstider? Bra, vår verksamhet pågår nämligen dygnet runt, året om, så merparten av arbetstiden förläggs därför nattetid. Under första halvåret kommer du genomgå en högkvalitativ utbildning för att lära dig de moment som krävs för att kunna utföra tjänsten på ett professionellt sätt.

Din profil

För att lyckas i tjänsten har du hög kommunikativ förmåga, är självständig och har goda ledaregenskaper. Du kan prioritera och fatta beslut, och du kännetecknas av personlig mognad och hög integritet. Att du har intresse för spelsäkerhet och människor är viktigt.

Vidare är det en förutsättning att du har en god analytisk förmåga. Du är ansvarstagande och säkerställer att avdelningen arbetar mot verksamhetens övergripande mål.

Eftersom våra gäster och medarbetare kommer från hela världen är goda kunskaper i både svenska och engelska ett krav. Övriga språkkunskaper är meriterande. Du bör även ha god kunskap i Office paketet, samt godkänd gymnasieexamen.

Intresserad?

Vi avser anställa två Surveillance Team Managers på 100 % tillsvidareanställningar och en Surveillance Team Manager på vikariat. Arbetsplatsen är Casino Cosmopols huvudkontor i Solna.

Vi sätter värde i trygghet och därför genomgår alla medarbetare en säkerhetsintervju innan anställning. Alla som arbetar hos oss måste vara 20 år fyllda.

Jämställdhet och mångfald är viktigt för oss och vi anser det vara viktigt att blanda olika personligheter, bakgrunder och nationaliteter för att få en levande och dynamiskt arbetsgrupp.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Poolia
Sista ansökningsdag 30 sept (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande - Rätt individ. På rätt plats. Alltid.