Relationsbyggande och analytisk Customer Success Manager

Relationsbyggande och analytisk Customer Success Manager

Vill du genom ditt arbete skapa en bättre framtid för dig själv och för Sverige? Drivs du av att skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang? Vill du ha en nyckelroll i Camanios fortsatta framgångssaga att utveckla vård och omsorgen i Sverige?

- Då är Camanio rätt bolag för dig!

Camanio är ett scale-up företag under stark tillväxt och letar därför efter sin nästa stjärna som rikstäckande Customer Success Manager. Som CSM på Camanio kommer du att spela en viktig roll i den fortsatta strategiska försäljningen för att öka lönsamheten på befintliga kundkonton.

Alla har rätt att åldras med integritet, trygghet och livskvalitet.
Vår vision är att erbjuda välfärdsteknologi och en bättre livskvalitet till individer och samtidigt öka omsorgskvaliteten och göra omsorgen mer effektiv. Vi tycker att drömmar är till för verkliga livet, ibland är en dröm bara att få känna sig självständig, kapabel och respekterad. Vi bryr oss om, lyssnar och vill förstå, för vi tycker att alla ska få känna sig trygga och säkra i sin vardag. Om vi får andra att må bra, då mår vi också bra.

Vi erbjuder
  • Ett attraktivt jobb i ett expansivt bolag med korta beslutsvägar
  • Frihet under ansvar
  • Ett jobb där du får vara med och påverka och utveckla vård- och omsorgen i Sverige
  • En härlig företagskultur med högt i tak och mycket glädje
  • Ljusa och luftiga lokaler i Henriksdal
Om rollen

I rollen som Customer Success Manager kommer ditt huvudansvar vara att öka lönsamheten på fleråriga kundkonton. Du kommer att jobba med strategisk planering, uppföljning och bearbetning av befintlig kundstock. Det tillkommer även att vid behov stötta upp i nykundsbearbetning och upphandlingsarbete. Internt tillhör du Camanios sälj- och marknadsavdelning och förväntas ge input till produkt- och leveransteamet samt månatligen rapportera kundens lönsamhetsutveckling till ledningsgruppen.

Primära arbetsuppgifter:
  • Skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang med Camanio
  • Identifiera behovsbaserade merförsäljningsmöjligheter
  • Ansvara för att öka lönsamheten på befintliga kundkonton
  • Hålla presentationer och workshops
  • Skapa årlig budget baserat på uppsatta mål
  • Följa upp kunds ROI
  • Rådgivande försäljning av funktioner genom behovsanalys
  • Kontinuerligt arbeta för att utveckla och förbättra kundupplevelsen
  • Medverka aktivt på mässor, seminarier och event
Om dig

För att lyckas i rollen är du affärsorienterad, strukturerad och trivs i sociala sammanhang. Du är en god kommunikatör och presentatör med integritet och prioriteringsförmåga. Du besitter starka självledaregenskaper och har förmågan att vara proaktiv och se vad som behöver göras.

Dina erfarenheter och kompetenser
  • Erfarenhet av försäljning mot stora konton
  • Kunskap om välfärdsteknik eller omsorg
  • Branschförståelse
  • Vana vid dokumentation och uppföljning
  • Förmågan att snabbt kunna ta ägandeskap för din roll
  • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
  • Körkort då resor är vanligt förekommande
Vidare ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av
  • Arbete inom äldreomsorgen
  • Förändringsledning
  • Försäljning eller projektledning av plattformar eller IT-lösningar
Vill du vara med på en spännande resa i ett snabbväxande bolag med innovativ teknik, tveka inte att söka redan idag.

I denna rekrytering samarbetar vi med Mikael Majoros på SalesOnly. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Mikael på 076-007 17 40 eller mikael.majoros@salesonly.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Utesäljare, Försäljning, Key Account Manager, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av SalesOnly
Sista ansökningsdag 30 juni 2022 (33 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

SalesOnly är specialister på att rekrytera säljare och säljchefer. Vår ambition är att bli nordens största affärsplattform för försäljning, framtidens försäljning. Vi bygger hållbara och lönsamma säljorganisationer tillsammans med människor som vill vara med på resan.