Senior Engagement Manager för Heroma, Stockholm

Senior Engagement Manager för Heroma, Stockholm

Beskrivning av tjänsten

Vi söker nu en Senior Engagement Manager för CGI:s enhet Heroma!

Heroma är en av CGI:s starkaste tjänster i Sverige. Vi har en lång historia med en stabil produkt och växande stark kundgrupp inom i huvudsak offentlig förvaltning. Vår tjänst består av utveckling, support, drift och konsultarbete kring lön, HR och tid.

Vi som jobbar med Heroma har en stark gemenskap och lojalitet mot varandra, vår produkt och våra kunder. Här är det högt i tak, i ett öppet klimat och vi har dessutom väldigt roligt tillsammans.

I rollen som Senior Engagement Manager är Ditt viktigaste ansvar att ta hand om och utveckla vår relation till kunden.
Vi är idag 15 personer som arbetar med affärsutveckling och kundvård. Våra kunder finns i hela Sverige och det speglas i vår grupp. I arbetet så har du ett övergripande ansvar mot kund avseende leverans och kundnöjdhet.
Du arbetar med att säkra vår lönsamhet och skapar ett ökat värde för kunden.
I vår grupp arbetar vi aktivt med olika former av samverkan med enskilda kunder såväl som i grupp. Du medverkar och driver sådana samverkansforum på olika nivåer.

På CGI är vi genom vårt aktieprogram ägare av vårt eget företag och vi lever varje dag vår dröm om en arbetsplats vi är stolta över och trivs att arbeta på. Du har stor möjlighet att bidra i vår gemensamma framgång i kundteamet och du blir en nyckelperson i vår fortsatta utveckling!

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som Senior Engagement Manager för Heroma kommer du att:
  • Ansvara för intäkter och mål på kundnivå
  • Driva och utveckla kundleveransen
  • Vara kanalen mellan kund och intern organisation för support, utveckling och konsult
  • Hantera befintliga och nya avtal samt medverka i avtalsförlängningar
Kvalifikationer för att bli framgångsrik denna roll

Vi söker Dig som har erfarenheter av kvalificerade kundrelationer.
Som person är du strukturerad och välorganiserad i ditt arbetssätt och i mötet med människor upplevs du som rak, tydlig och bra på att skapa förtroende. Våra kunder ställer krav på kommunikation på svenska och du måste behärska svenska flytande i tal och skrift.

I CGI: affärsmodell ingår nära och tät kundkontakt vilket innebär resor runt om i Sverige.

Bra erfarenheter att ha med sig är kundarbete inom publika sektorn, produktleveranser, affärs-och försäljningsarbete.

Vi ser fram emot din ansökan!
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Sista ansökningsdatum är 2019-10-31.

För mer information, kontakta gärna Fredrik Krüger, Product Manager Heroma & Director of Business Development, på: fredrik.kruger@cgi.com eller 0733-987775

Utveckla din karriär hos oss.

Det är en extraordinär tid i vår bransch. Den digitala transformationen accelererar och CGI är i centrum för förändringarna - som hjälp för våra kunders digitala resor och med spännande karriärmöjligheter för våra medarbetare.

På CGI når vi framgång genom våra medarbetares talang och engagemang. Som ett team delar vi de utmaningar och belöningar som kommer genom att vi skapar ett växande företag, vilket stärker vår ägarskapskultur. Alla våra medarbetare drar nytta av det värde vi gemensamt skapar.

Var med och bygg ett av världens största oberoende tjänsteföretag inom IT och affärsprocesser.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 26 nov 2019 (36 dagar kvar)