VD-assistent / Office Manager till Cresnia

VD-assistent / Office Manager till Cresnia

Är du serviceinriktad och trivs med att arbeta både högt och lågt? Vi söker dig som vill arbeta på ett spännande företag inom fastighetsbranschen och som vill axla den viktiga rollen som VD-assistent hos Cresnia!

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cresnia.

Om företagetCresnia grundades år 2009 och är fastighetskonsulten som är specialist på hyresavtal inom kommersiella fastigheter. Deras affärsidé är att hjälpa företag till bättre lokaler. Sedan start har de förhandlat över 400 hyresavtal, vilket resulterat i en genomsnittlig hyresbesparing på 15 % och bättre avtal för kunderna. Tjänsterna innefattar allt från fastighetsrådgivning, omförhandling av befintliga avtal, hjälp med lokalsök samt flyttprojektledning och de tar endast uppdrag inom vilka de representerar hyresgäster, inte fastighetsägare. Cresnia har en god utveckling och har hjälpt kunder från det lilla familjeföretaget till svenska och internationella börsbolag.

ArbetsuppgifterI rollen som VD-assistent arbetar du supporterande mot organisationens VD. Detta innefattar arbetsuppgifter som att boka möten, ta emot kunder, driva små projekt samt kontakt med intressanta hyresvärdar för nya projekt. Vidare ansvarar du även för rekryteringen så som kravprofil, intervjuer mm. Detta är en roll med variation där du hanterar olika typer av arbetsuppgifter som uppkommer under det dagliga arbetet.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Ca 3 års arbetslivserfarenhet av service inom hotell eller likande
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Erfarenhet från arbete i mindre en organisation är meriterande
  • Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
För att trivas i rollen är du en självgående person som genom ett starkt driv och engagemang har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då du kommer att arbeta nära företagets VD trivs du med att samarbeta med andra såväl som att kunna ta egna initiativ och driva på ditt arbete och resultat. Eftersom arbetet innefattar nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du trivs med ett högt arbetstempo och är van vid att hantera flera uppgifter parallellt.

Övrig information
Start: Augusti
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: VD-assistent, Office Manager, Administratör, Fastighet, Heltid, Stockholm, service, koordinator
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!