Technical Customer Service Agent till attraktiv företag inom telecom

Technical Customer Service Agent till attraktiv företag inom telecom

Vi söker dig som vill utvecklas inom en av Sveriges mest teknikintensiva branscher! Vill du jobba med stort kundfokus samt trivs i en koordinerande roll där du sprider viktig driftinformation? Då är detta något för dig.

Om företagetDet internationella bolaget levererar helhetslösningar inom IT och telekom till företag, privatpersoner och organisationer. De verkar på en marknad som ständigt växer och förändras och har en förväntan på sig att alltid leverera nya och bättre lösningar.

Arbetssättet präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Som person drivs du av snabbhet, kvalitet och att ha kundernas i fokus. Det gör att alla anställda kan och förväntas bidra till deras övergripande mål: att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

ArbetsuppgifterI rollen som Technical Customer Service Agent blir du en del av avdelningen Business Support som hanterar kundservice för företagets största kunder. Kontakten med kund sker över telefon, chatt och mail. Du arbetar kontinuerligt med att förbättra kvalitet och driva effektivitet för att ge service i världsklass.

Ditt team arbetar dygnet runt på ett rullande 6 veckors skift-schema. Det innebär att du jobbar både dag, natt och helg. Då du jobbar obekväma arbetstider är vår veckoarbetstid reducerad (34h/vecka).

Formella krav
  • Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift
  • Du drivs av utmaningar och förändringar
  • Erfarenhet från kundtjänst
  • Serviceorienterad, självgående, lösningsfokuserad och har lätt för att tänka innovativt
Vi tror att du som söker har ett starkt tekniskt intresse och en god problemlösningsförmåga. Rollen innefattar kundkontakt och det är därför viktigt att du är serviceinriktad och har ett intresse för att hjälpa kunden. Du är handlingskraftig och har en god förmåga för att arbeta fokuserat och strukturerat i skarpa lägen. Du tycker om att lära dig nya saker och är en person som gärna delar med dig av dina kunskaper till övriga. Du trivs med att ta eget ansvar och att arbeta hårt samtidigt som du kan jobba i team mot gemensamt uppsatta mål.

Övrig information
I den här rollen anställs du som konsult hos Bravura. Tjänsten är ett vikariat med start så snart som möjligt och fram till och med 2/8 2020.

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: NOC, nätverk, telekom, telecom, Cisco, CCNA, kommunikation, data/IT, systemövervakning, ITsäkerhet, teknik,
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.