Talent Acquisition Partner

Talent Acquisition Partner

Har du testat på rekrytering under en period och vill ta nästa steg i karriären? Vill du attrahera och rekrytera våra nästa stjärnor inom främst försäljning och rekrytering? Då kan nästa steg i din karriär vara som Talent Acquisition Partner hos Bravura.

Om företaget

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om rollen

Som Talent Acquisition Partner är du övergripande ansvarig för att attrahera och rekrytera medarbetare till Bravura nationellt, både till den operativa och administrativa verksamheten. Du arbetar självständigt med hela rekryteringsprocessen vilket innefattar kravprofil med ansvarig chef, annonsering, CV-urval, search i olika kanaler som tex Linkedin, intervjuer och referenstagningar. Du driver flera rekryteringsprocesser parallellt och arbetar proaktivt för att säkerställa att vi kontinuerligt anställer rätt medarbetare till Bravura.

Som Talent Acquisition Partner är du involverad i Bravuras Employer Branding-arbete. I det kommer du, tillsammans med teamet, ta fram och driva aktiviteter kopplat till Bravuras arbetsgivarvarumärke som t.ex. JoinBravura, digitala kampanjer samt deltagande i eventuella interna och externa events.

I rollen arbetar du tillsammans med övriga i TA-teamet med att utveckla rutiner och riktlinjer för funktionen. Du rapporterar till Talent Acquisition Lead och ingår i teamet People & Culture.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Minst ett års erfarenhet av rekrytering
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift
  • Har du arbetat internt mot ett företag/organisation är det meriterande
  • Tidigare erfarenhet av att arbeta med employer brandning är meriterande
För att lyckas i rollen tar du ett ansvar för dina arbetsuppgifter och driver dina processer självgående. Du känner dig säker i dialoger med nya människor och tar gärna första steget i ett nytt samtal. Du är heller inte rädd för att utmana dig själv eller testa nya tillvägagångssätt i ditt arbete. Självklart delar du Bravuras värderingar Generös, Målinriktad, Pålitlig och Inspirerande.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Fast lön

Vi rekommenderar att du skickar in ansökan omgående då vi tillämpar ett löpande urval.

Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Jonathan Ottosson
Telefon 0735889017
Område Stockholms stad
Yrkesroll HR & Personal, Rekrytering
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 29 maj 2022 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemanningsföretag och rekryteringsföretag för företag som vill hitta Next Gen Professionals - det vill säga talanger i början av karriären. Vi är nästan alltid på jakt efter nya medarbetare till våra roller inom försäljning och rekrytering. Emellanåt har vi även vakanser inom våra supporterande funktioner. Vill du vara med på en spännande resa och skapa skillnad för både företag och människor? Välkommen till Bravura!