Systemintegratör / IT / Implementation till Intrum

Systemintegratör / IT / Implementation till Intrum

Vill du vara med och skapa nöjda kunder som snabbt och effektivt kan ta del av tjänster? Vill du arbeta med tekniska utmaningar i integrationslösningar och filöverföring? Hos Intrum erbjuds en flexibel och dynamisk roll med möjligheter till utveckling!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Intrum. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget och eventuell överrekrytering.

Om företagetIntrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 9 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa.

ArbetsuppgifterSom Client Integration Analyst inom fakturaservicetjänster respektive inkasso, är du ansvarig för implementeringen mellan kundens affärsmiljö och företagets miljöer. Du ansvarar för att hålla dokument uppdaterade som exempelvis teknisk design. Du supporterar internt och för kund. Därtill innebär rollen även ett förvaltningsarbete av befintliga kunder, felsökning av filer och effektiviseringsarbete.

Du erbjuds ett dynamiskt och skapande arbete där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper, samtidigt som du bidrar till att optimera kopplingen mellan affärsverksamhet och teknik. I rollen har du många kontaktytor och stor påverkan på hur företagets kunder upplever tjänsterna och bidrar till bolagets framgång.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Erfarenhet av kundnära samarbete
  • Ett stort tekniskt intresse och förståelse
  • Erfarenhet av analytiskt arbete
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • God vana och kunskap i Office-paketet
  • Gärna erfarenhet av dataformulär
För att trivas i rollen tror vi du är en ansvarsfull person som arbetar noggrant, strukturerat och effektivt. Du är flexibel och lösningsfokuserad, har lätt för att anpassa dig till rådande situation och prioritera, och optimera, när situationen kräver. Du tycker om att ha kundkontakt och motiveras av att skapa nöjda kunder och bidra til lönsamma affärer. Att alltid ge god service och bygga goda relationer kommer naturligt för dig.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: client integration analyst, inkasso, it, teknik, teknisk, support, tekniskt intresse, stockholm, heltid, Intrum, integration, office 365
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!