Support kundservice

Support kundservice

Drivs du av att arbeta med service och support? Här är en tjänst med bredd där du får chansen att bidra med support till hela organisationen och företaget.

Om företagetEwork Group är en marknadsledande, självständig konsultförmedlare med fokus på IT, telekom, teknik och affärsutveckling. Ework matchar konsulter mot uppdrag i flertalet olika branscher och är verksamma i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. De har ramavtal med över 160 ledande företag i de flesta branscher och hanterar idag 7000 konsulter ute på uppdrag. Huvudkontoret är placerat i Stockholm och företaget är noterat på NASDAQ OMX Stockholm.

Vi söker just nu en kollega till Ework Support teamet. Ework Support är en nordisk funktion som stöttar kunder, konsultleverantörer och konsulter till våra kontor i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen.

ArbetsuppgifterAnsvaret ligger i att besvara och hantera diverse inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. I rollen samarbetar du tätt med bl.a. säljorganisationen för att på ett effektivt sätt hantera ärenden.

För att du ska lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet av kundtjänst där hög kundnöjdhet varit prioriterat och är van att besvara frågor och ge support via mail och telefon. Det är även viktigt att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift då du blir en del av en nordisk funktion.

Formella krav
Vi söker dig som förstår värdet av god service och gillar många kontaktytor. Du motiveras av arbete i högt tempo och har en prioriteringsförmåga som gör att du effektivt utför dina arbetsuppgifter. Du är en problemlösare och har mycket goda kunskaper i hur god service skapas. Du har en god känsla för hur vi skapar goda relationer med kollegor, kunder och leverantörer och en förståelse för att vi är ansiktet utåt. Du har en hög samarbetsförmåga och tycker om att bidra med positiv energi och driv i gruppen.

Vi söker dig som är:
  • En kommunikativ och serviceinriktad problemlösare
  • En Teamplayer som tycker om att ge support av hög kvalitet
  • Strukturerad, noggrann och ansvarsfull
  • Angelägen, professionell och uppmärksam
Övriga språkkunskaper i norska, danska, finska eller polska är meriterande.

Övrig information
* Det här är ett vikariat med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Ework har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Ework en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Snarast/Omgående
Plats: Mästersamuelsgatan 60, Stockholm
Lön: Enligt överrenkommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd, Vikariat
Sista ansökningsdag löpande (58 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.