Support / Teknisk support / IT-support till Cellip AB

Support / Teknisk support / IT-support till Cellip AB

Har du ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas i rollen som teknisk support? Cellip erbjuder dig en roll som supporttekniker där du har möjlighet att påverka företagets framtida tekniker.

Om företagetCellip är ledande på telefoni till Microsoft Teams och Skype for Business. Cellip har två år i rad blivit utvalda som årets partner inom Voice (telefoni). Cellip når kunder genom egen försäljning och via partners, främst i Sverige men även internationellt. Sättet att arbeta på kännetecknas av passion för innovation, service, enkelhet både internt och externt. Cellip är en del av Infracom Group AB och befinner sig just nu i början på en spännande tillväxtresa. På Cellip sitter idag cirka 25 personer centralt beläget på Södermalm där den tekniska supporten utgör en grupp på tre personer som har äger och driver sina egna ärenden.

ArbetsuppgifterSom en del av den tekniska supporten ansvarar du för att förse Cellips privat- och företagskunder med råd och hjälp vid tekniska problem. Du ansvarar även för uppsättning och installation av växellösningar och telefonisystem, samt att du är med och stöttar i den tekniska leveransen av Teams/Skype for Business kunder. Storleken på ärendena varierar i storlek och komplexitet, vilket bidrar till en varierande arbetsmiljö. I din roll får du även möjlighet att vara med och vidareutveckla företagets system, och tillsammans med utvecklingsavdelningen testa de framtida tekniska lösningarna vara en del av förbättringsarbetet. Vid intresse finns det goda möjligheter att kunna på verka i din roll.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning med relevant inriktning
  • Erfarenhet av att ha arbetat i en teknisk kundsupport
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Meriterande med erfarenhet från att ha arbetat i ärendehanteringssystem
  • Goda kunskaper i Office 365
För rätt person ser vi att du brinner för att leverera god service till användarna och att du på ett flexibelt sätt kan pendla mellan olika ärenden och kunder. Du drivs av att lösa de problem som uppstår i ditt arbete och kan på ett strukturerat sätt finna en lösning på dessa. Slutligen så trivs du i familjär organisation där det finns goda chanser till vidareutveckling.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt Överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: supporttekniker, support, IT, IT-support, servicedesk, 1st line, Active Directory, Windows, Office 2016, klienthantering, ärendehanteringssystem, hårdvara, mjukvara, service, felsökning, uppdrag, heltid, Linköping
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.