Storkundsansvarig till framgångsrika Telefonshoppen

Storkundsansvarig till framgångsrika Telefonshoppen

Har du erfarenhet av en roll med tydligt affärsfokus och känner att du vill fortsätta din utveckling i en roll med ansvar för hela säljcykeln? Vi söker dig som drivs av att göra affärer med rätt känsla för säljprocessen!

Om företagetTelefonshoppen är sedan 2007 en av Sveriges ledande återförsäljare av mobiltelefoner, surfplattor och tillbehör. De strävar efter att erbjuda ett stort utbud, låga priser och snabba leveranser. Alla produkter som visas i deras sortiment är kvalitetssäkrade av deras experter och kommer från några av världens ledande tillverkare inom mobiltelefoni.

Bolaget har 15 anställda vid deras kontor på Tegnérgatan och behöver nu växa organisatoriskt med en ekonomiansvarig.

ArbetsuppgifterI rollen som storkundsansvarig har du ett helhetsansvar för Telefonshoppens samarbeten efter att kunder har genomfört olika typer av beställningar. Du agerar en brygga mellan bolagets största och viktigaste kunder, inköp och ledning med stor möjlighet att påverka företagets affärsutveckling på både kort och lång sikt. Det är ditt ansvar att kunder får snabb respons på olika typer av ärenden och att Telefonshoppen fortsätter upprätthålla deras goda kvalitetsnivå.

Dina primära arbetsuppgifter är att hjälpa VIP-kunder med kundanpassade önskemål, upprätta offerter och följa upp, stötta inköp genom marknadsinsikter samt optimering av löpande beställningar.

Formella krav
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av en kundnära roll med säljansvar
  • Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Meriterande:
* Erfarenhet av telekombranschen

För att trivas i rollen och på företaget ser vi att du är flexibel och har lätt för att skifta mellan olika arbetsuppgifter i en föränderlig miljö. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt är du kommunikativ och socialt säker. Vi ser att du är resultatinriktad och motiveras av att arbeta efter uppsatta mål. Vidare är du en person som gärna kommer med initiativ och presenterar dina idéer för andra.

Övrig information
* Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Telefonshoppen.

Start: Omgående, Med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.