Säljkoordinator / Innesäljare / Junior Account Manager till Expand

Säljkoordinator / Innesäljare / Junior Account Manager till Expand

Har du erfarenhet av försäljning och vill arbeta långsiktigt i ett företag där innovation, design och kvalitet står i fokus? Vi söker dig som värdesätter ett gott samarbete där struktur och tydliga mål blir nyckeln till framgång.

Om företagetExpand International är en föregångare inom tillverkning, marknadsföring och försäljning av portabla mediadisplayer. Produkterna möjliggör för företag och organisationer att marknadsföra sig på de platser och i de miljöer där deras målgrupp befinner sig. De erbjuder allt från enklare roll-ups till komplexa monterlösningar som företag nyttjar vid events, branding och på mässor. Expand International startade 1978 och är ett av de ledande företagen på världsmarknaden inom sin branch.

Huvudkontoret är beläget vid Globen men de finns representerade i ytterligare sex länder.

ArbetsuppgifterDin huvudsakliga arbetsuppgift blir att aktivt följa upp inkommande kundförfrågningar samt bearbeta nya och befintliga kunder. I rollen kommer du driva och utveckla företagets affärer i Sverige och Norden. En viktig del i ditt arbete blir att bygga upp och stärka relationen mot kunder tillsammans med det övriga teamet. Du arbetar huvudsakligen med hjälp av telefon och e-mail men kan även bjuda in kunder till möten i Expands showroom.

Som nyanställd får du utbildningar i produktsortimentet och administrativa system. Du får också gå parallellt med dina säljkollegor för att du ska få de allra bästa förutsättningarna. Du arbetar därefter med frihet under ansvar på ett företag med högt i tak och positiv atmosfär. Arbetet är både självständigt och teambaserat i en kreativ och innovativ miljö.

Formella krav
  • Minst gymnasieexamen
  • Erfarenhet av försäljning, B2B eller B2C
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på engelska och svenska
Som person drivs och motiveras du av att prestera. Du är utåtriktad och med din sociala förmåga kommer det naturligt för dig att skapa långsiktiga relationer med kunder. Vidare ser vi att du är målfokuserad och initiativrik då du mäts på antal utförda aktiviteter. Vi ser även att du är stresstålig och bra på att strukturera ditt arbete och klarar av att ha många bollar i luften. Då samarbete är en del av framgången är det viktigt att du värdesätter ett gott teamwork. Självklart är du även en person som sprider positiv energi och glädje på din arbetsplats.

Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Globen
Lön: Fast lön enligt överenskommelse + bonus

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: innesäljare, säljare, försäljning, försäljningskoordinator, orderhantering, orderhanterare, säljkoordinator, B2B, telefon, email, sales, design, Account Manager, AM, innesälj, Expand
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.