Säljare / Account manager / Automile / tyska / tysktalande / B2B

Säljare / Account manager / Automile / tyska / tysktalande / B2B

Vill du arbeta på ett expanderade företag i framkant som erbjuder dig stora möjligheter att vara en del av framgångsresan? Rollen som Account Manager hos Automile passar dig som har höga ambitioner och vill utvecklas som säljare.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i X månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos FÖRETAGET. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att FÖRETAGET har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FÖRETAGET en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställas direkt hos FÖRETAGET.

Om företagetAutomile är ett svenskt företag som befinner sig i en stark tillväxtfas i och med att efterfrågan på deras produkter ständigt ökar. Automiles produkt är enkel, smidig och absolut nödvändig för företag som vill effektivisera sin verksamhet. Företaget tillhandahåller elektroniska körjournaler, reseräkningar och kompletta fleet management-lösningar till tusentals företag. Produkten hjälper företag att enkelt samla information kring nyttjandet av organisationens fordon. Tack vare att Automiles plugin-lösning är så smidig i jämförelse med deras konkurrenters lösningar och att det därmed inte krävs någon avancerad installation har de lyckats skapa en helt ny prisbild på marknaden. Detta är en av de många skälen till att Automile är så pass framgångsrika i sin nischade bransch.

Företaget har kontor i Stockholm, Sundsvall, Oslo samt i USA. Automiles ambition är att under 2019 expandera ytterligare både geografiskt och organisatoriskt.

ArbetsuppgifterI rollen som Account Manager kommer du att få möjlighet att vara en central del av Automiles framgångsresa. Du kommer dagligen att representera organisationen i samband med att du kontaktar olika företag som kan vara i behov av denna innovativa lösning. Som säljare är ditt huvudsakliga fokusområde att driva affärer genom att kontakta potentiella kunder via telefon eller webbmöten. Då Automile expanderar sitt team i Europa kommer ditt primära fokus vara på DACH-regionen där kontakten med kunderna kommer ske på tyska men även engelska. Du ansvarar även för att skapa dig en god förståelse för dina kunders verksamhet och behov och guidar dem i hur produkten kan nyttjas på bästa sätt.

Då företaget är i stark tillväxt vilket ger goda utvecklingsmöjligheter. För rätt person kommer det finnas möjlighet att växa in i mer seniora roller inom säljorganisationen. Vidare kommer du som säljare att ha möjlighet att ta del av en generös lönemodell och övriga förmåner.

Formella krav
  • Tidigare erfarenhet av försäljning mot företag
  • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på Tyska, Engelska, Svenska
För att trivas i rollen är du självgående i ditt arbete och motiveras av att nå uppsatta mål. Som person ser vi att du har en god social förmåga och är duktig på att skapa relationer. Dina styrkor är att du duktig på att lyssna och på så sätt skapar förtroende hos dina kunder. Vidare är du resultatfokuserad, har ett eget driv samtidigt som du är van att jobba med andra och se till gruppens bästa. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå i detta expansiva företag.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Automile.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Fast + Provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljare, innesäljare, account manager, b2b, Stockholm, rekrytering, heltid, tyska, tysktalande
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.