Säljare / Account Manager till Vården.se

Säljare / Account Manager till Vården.se

Är du en entreprenöriell och driven säljare? Vill du vara med på en spännande startup-resa med ett företag som har en viktig roll för samhället? Då kan rollen som säljare hos Vården.se vara något för dig!

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Vården.se.

Om företagetVården.se startade 2012 för att göra det enklare och snabbare för människor att hitta, jämföra och boka vård. Idag kan de stolt säga att de är Sveriges största samlingsplats för legitimerad sjukvård och hälsa och fyller en värdefull roll i det svenska sjukvårdssystemet.

Vården.se drivs av det svenska företaget Vården Online Sverige AB, med kontor i Stockholm. De är helt egenfinansierade då de drivs i privat regi. Deras intäkter kommer från vårdgivare som via Vården.se informerar patienter om deras tjänster och produkter. Läs mer på www.varden.se

På kontoret i Stockholm jobbar det idag ca 25 medarebetare. Du tillör ett säljteam om fem personer.

ArbetsuppgifterSom säljare hos Vården.se ansvarar du för att bygga upp ett eget specialistområde inom vård och hälsa. Du sätter mål, rutiner och processer för hur ditt ansvarsområde ska utvecklas. Du fokuserar främst på nykundsbearbetning men ansvarar på sikt också för att bearbeta befintliga kunder. Det innebär att du har daglig kundkontakt över telefon och ansvarar för uppföljningar via de digitala säljverktyg Vården.se använder. Vidare ingår också kundmöten samt deltagande vid mässor och seminarier. Det finns stora möjligheter att växa internt och på sikt kan du få bygga upp ett eget team inom ditt specialistområde.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning
  • Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
  • Erfarenhet från HubSpot eller andra digitala säljverktyg är meriterande
För att trivas i rollen tror vi att du har intresset och förmågan att förstå affärsmässiga principer med fokus på god lönsamhet och tillväxt. För att nå dina uppsatta mål har du ett prestationsinriktat förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och är inte den som ger sig i första taget. I rollen som säljare pratar du med många kunder dagligen och därmed räds du inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!