Säljande kundsupport / sälj / Kundservice till Babs Paylink

Säljande kundsupport / sälj / Kundservice till Babs Paylink

Har du ett intresse för kundservice och försäljning och vill få möjligheten att utvecklas inom dessa områden? Vi söker dig som vill ha en meriterande heltidstjänst inom teknisk support med fokus på merförsäljning.

Om företagetBabs Paylink tillhandahåller och utvecklar säkra och effektiva betalningslösningar för kortbetalning. De är idag en ledande aktör i Sverige inom sitt område och samarbetar med bland annat olika banker och kassaleverantörer. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, moderna lokaler där cirka 60 personer arbetar. Här präglas kulturen av en stark teamkänsla där de stöttar och peppar varandra i arbetet.

ArbetsuppgifterI rollen som kundsupport tar du emot inkommande samtal och mail från företagets befintliga kunder och ger support i tekniska ärenden. Arbetet innefattar även samtal till nya kunder som är intresserade av Babs lösningar. I de mer avancerade ärendena får du stöttning av andra avdelningar som du och teamet har nära samarbete med. Merförsäljning är en naturlig del av ditt arbete där du agerar rådgivande och erbjuder uppgraderingar av befintliga kunders avtal eller erbjuder kompletterande produkter. Arbetet innefattar även nybeställningar från helt nya kunder och du arbetar med individuella samt teambaserade mål.
Du får en gedigen introduktion under tre veckor och erbjuds därefter kompetensutvecklande aktiviteter och dedikerade kollegor. Arbetet är förlagt heltid på vardagar klockan 08-17.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom försäljning där du arbetat med utgående samtal och/eller kundservice.
  • Tidigare erfarenhet av teknisk support är meriterande.
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och på engelska.
Vi söker dig som trivs i kombinationen av kundservice och försäljning, har ett tekniskt intresse och som drivs av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. För att lyckas i denna roll tror vi att du är en tävlingsinriktad lagspelare som gillar att hitta lösningar på problem och ge förstklassig service. Vi tror att du är en nyfiken person som gärna vill utvecklas och klättra i företaget samt att du är en person som tar ansvar för de ärenden som du åtar dig. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast del samt generös provisionsdel

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, kundservice, merförsäljning, IT, service, försäljning, heltid, kundtjänst, support, sälj, säljare
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice, Säljsupport
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.