Receptionist / konferensvärd / administration inom teknikbranschen

Receptionist / konferensvärd / administration inom teknikbranschen

Är du en serviceinriktad och social person med tidigare erfarenhet från att arbeta i en serviceorienterad roll? Vi söker en receptionist som kommer arbeta brett med varierande arbetsuppgifter.

Om företagetFöretaget är ett konsultbolag inom teknikbranschen. De är kända för sin kombination av tekniskt kunnande och djupgående branschkunskap för att skapa nya lösningar med hänsyn till både miljö och säkerhet. Företaget har varit verksamt i sin nuvarande form sedan 2006 och är idag ett väletablerat företag med ett starkt varumärke. Totalt arbetar 1900 medarbetare på företaget, varav cirka 160 personer i Stockholm.

ArbetsuppgifterI rollen som receptionist arbetar du brett med olika fokusområden inom kontor och underhåll. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och exempel på arbetsuppgifter är att välkomna besökare och konsulter, säkerställa kontorets utseende samt mötesförberedningar. Vidare stöttar du även upp och introducerar nyanställda konsulter samt att du är behjälplig inför event. I rollen uppmuntras du att bidra med idéer som bibehåller och förbättrar kontorets arbetsklimat.

Detta är ett konsultuppdrag som initialt sträcker sig cirka 4 månader med goda chanser till förlängning.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning, inom exempelvis handels- och administration
  • Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceorienterad roll
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i rollen ser vi att du som person är utåtriktad, flexibel och social. Du är serviceinriktad i ditt arbetssätt och ser möjligheter där andra kan se problem. Du är noggrann i ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samt att du gärna vill hjälpa och stödja medarbetare i de områden som behövs. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: januari
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, kontorsadministration, reception, receptionist, service, kontorsarbete, kontor, heltid, stockholm
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.