Receptionist / Ordersupport till Allied Motion

Receptionist / Ordersupport till Allied Motion

Vill du arbeta i en serviceinriktad och administrativ roll där du får användning av din supporterande sida? Vi söker dig som motiveras av att förmedla god service och som vill arbeta i en roll med varierande arbetsuppgifter.

Om företagetAllied motion är en global tillverkare av elektriska motorer, växellådor och elektronik som anpassas och säljs som ett helhetskoncept efter kundernas önskemål. Företaget vänder sig framförallt till kunder inom fordonsindustrin och applikationer för gaffeltruckar eller tunga fordon samt tillverkare av medicinsk utrustning, såsom röntgenutrustning och rullstolar.

På kontoret i Bromma är de ca 50 medarbetare med ansvar att konstruera sub-system till sina kunder vilka de sedan sätter samman och levererar från deras egna produktion. De jobbar nära både sina kunder i Europa och deras systerbolag i USA och Kina för att hitta de bästa lösningarna.

ArbetsuppgifterSom receptionist/ordersupport hos Allied Motion är du den första kontakten för kunder och besökare via din placering i receptionen och du tillhandahåller även service till samtliga avdelningar på kontoret.

Dina arbetsuppgifter som receptionist varierar och berör bland annat att ta emot besökare, ansvara för ordning och reda i de allmänna utrymmena samt ha hand om beställningar av förbrukningsmaterial.

I rollen som ordersupport hjälper du till med att ta emot, administrera och bevaka ordrar från kunder samt placera och bevaka ordrar till leverantörer. Ditt arbete med detta sker delvis i affärssystemet Microsoft Dynamics AX och det är meriterande om du har erfarenhet av detta system.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • 1-2 års erfarenhet av liknande tjänst
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift i såväl svenska som engelska
  • God datorvana
  • Erfarenhet från arbete i affärssystem
Vi söker dig som är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande och som trivs med att ge god service till andra. Du motiveras av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. Vidare har du förmågan att hålla och skapa struktur då du arbetar med flera olika arbetsuppgifter parallellt och dessutom är du mycket noggrann med detaljer i det dagliga arbetet.

Övrig information
Start: Omgående, vi ser att du kan starta inom en månad
Plats: Bromma
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Reception, ordermottagare, ordersupport, support, Bromma, Allied Motion, administration, office coordinator, kontorsansvarig
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.