Receptionist / Office Manager till advokatbyrå

Receptionist / Office Manager till advokatbyrå

Trivs du i en flexibel och varierande roll som receptionist där du får möjlighet att kombinera praktiska arbetsuppgifter med administrativa? Här blir du ansiktet utåt och representerar en framgångsrik och ledande advokatbyrå beläget i hjärtat av centrala Stockholm

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos advokatbyrån.

Om företagetAdvokatbyrån är inriktad på fastighetsinvesteringar med gedigen erfarenhet från arbete med fastighetstransaktioner, kommersiell hyresrätt, entreprenader och utvecklingsprojekt, bolagsrätt och bolagsstyrning. Företaget företräder privata och publika bolag i komplexa transaktioner samt ger råd till styrelser och ledande befattningshavare.

ArbetsuppgifterSom receptionist arbetar du i en koordinerande roll och kombinerar både praktiska och administrativa uppgifter. Du ansvarar för att kontorets allmänna ytor och konferensrum är fungerande och sköter diverse inköp som fika och lunch, material till kontoret, hanterar bud och post. Därtill har du främsta kontakten med leverantörer och besökare och tar emot dessa på ett vänligt och professionellt sätt. Du är även behjälplig och stöttar dina kollegor med enklare administrativa uppgifter. Din arbetsdag är varierande och du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Gymnasieexamen
  • 1 - 2 års erfarenhet från servicerelaterat arbete
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
  • Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande
Som person trivs du att jobba i en social och öppen roll där service är i fokus. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du har förmågan att se helheten och ligger ett steg före. Vidare är du prestigelös, strukturerad och flexibel eftersom du kommer ansvara för olika uppgifter parallellt.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:receptionist, office manager, koordinator, reception, heltid, administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!