Receptionist / Kontorsassistent / Internservice

Receptionist / Kontorsassistent / Internservice

Brinner du för service och trivs i en roll där det ständigt händer nya saker? Vi har tjänsten för dig!

Om företagetFöretaget är en internationell och ledande konsultbyrå. Företaget har drygt 200 anställda och sitter i mycket vackra kontorslokaler i centrala delarna av Stockholm.

Receptionen är företagets hjärta och är mycket viktig funktion för den höga servicenivån företaget håller mot såväl medarbetare som klienter och kunder. Bravura söker nu en receptionist att utöka serviceteamet med!

ArbetsuppgifterI rollen som receptionist blir du en mycket viktig del i företagets servicefunktion. Tjänsten innebär att du tillsammans med din receptionistkollega ansvarar för all service kopplat till företagets reception och interiör. Detta innefattar att ta emot besökare och telefonsamtal, bokning och iordningsställande av mötesrum. Vidare sköter du även mottagandet av bud och post samt hantering av fakturor.

Receptionen är bemannad samtliga vardagar kl 08:00-17:00, du arbetar antingen mellan kl 08:30-17:00 eller kl 08:00-16:30 med 30 min lunch. Arbetstiderna och pass löses ömsesidigt och efter önskemål inom teamet.

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete, exempelvis från reception och/eller hotell- och restaurangbranschen
  • Erfarenhet av arbete i en kvalificerad serviceorganisation eller större internationellt företag (meriterande)
  • God telefon- och systemvana
  • Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Du som söker denna tjänst har en positiv inställning och är ytterst serviceinriktad. Då du kommer ha flera kontaktytor såväl internt som externt är det viktigt att du är en skicklig kommunikatör och är mån om att leverera en högklassig service till de du bemöter. Då receptionen ansvarar för internservice i stort är det viktigt att du är prestigelös och trivs att arbeta med varierande typ av arbetsuppgifter.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående / inom en månad
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ök.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla rekryterare jessica.larsson@bravura.se
Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, serviceminded, serviceinriktad, reception, receptionist, kontorsservice, kontorsassistent, internservice, Stockholm, Stockholm, city, centralt
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Reception, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (34 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.