Receptionist / Konferensvärdinna till Catella

Receptionist / Konferensvärdinna till Catella

Strävar du efter att alltid leverera en högklassig upplevelse? Är du driven och vill ge en god service både internt som externt?

Om företagetCatella är en ledande specialist inom fastighetsinvesteringar, fondförvaltning och bank, med verksamhet i tolv länder i Europa. Visionen är att bli den ledande partnern samt vara den mest attraktiva arbetsgivaren i Europa för investerare inom fastighet och finans.

Totalt i koncernen arbetar idag cirka 600 medarbetare. Huvudkontoret hittar du i centrala Stockholm där det idag arbetar cirka 130 kollegor i attraktiva lokaler.

ArbetsuppgifterI rollen som receptionist / konferensvärdinna fokuserar du på att ge besökande kunder högkvalitativ service. Du arbetar i ett nära team på fyra personer som tillsammans ansvarar för att den interna och externa servicen. Du kommer dagligen att arbeta med att välkomna besökare via receptionen, ansvara för mötesbokningar, hantera upp- och nerdukningar, hantera order från lunchleverantör samt ansvara för dukning av den interna lunchen.

Denna vakans är ett föräldravikariat som pågår till augusti 2019 med chans till förlängning.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning
  • Tidigare erfarenhet av serviceroll
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
  • Erfarenhet av officepaketet
Då du kommer att bemöta kunder både via telefon/mail samt via receptionen ser vi att du är serviceinriktad och alltid strävar för att kunden ska ha en bra upplevelse. Vi ser att du är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga då du ingår i ett nära team som ställer upp för varandra. Vidare tar du gärna egna initiativ och hjälper till där det behövs. Du har en positiv inställning till att lösa problem och ser inte någon uppgift för svår för att lösa.

I denna process lägger vi stor vikt vid personlig tillpassning.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Östermalm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, konferens, värdinna, reception, administration, service, kund, Stockholm, kontor, servitris, mötesbokning
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (41 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.