Receptionist / Front Desk / extrajobb / student

Receptionist / Front Desk / extrajobb / student

Är du student och ute efter ett meriterande extrajobb? Vill du arbeta administrativt där du får användning av din strukturerade sida och samtidigt träffa många olika typer av människor? Vi söker dig som motiveras av att förmedla god service och som vill arbeta i en roll med varierade arbetsuppgifter.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primär. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetPrimär har ett komplett tjänsteerbjudande inom Facility Management. Oavsett bransch levererar Primär fastighets- och arbetsplatsservice. Primär erbjuder och utvecklar administrativa och tekniska tjänster och metoder inom fastighet, lokalvård, arbetsplatsservice, infra- och IT-området.
Primär är stolta över att leverera service till alla olika typer av fastighetsägare och hyresgäster såsom bostadsrättsföreningar, kontor och tillverkande industri. De ser till att infrastrukturen kring kollektivtrafik fungerar, levererar fastighetsservice och lokalvård till skolor, äldreomsorg och myndigheter.

ArbetsuppgifterI rollen som receptionist kommer du att arbeta hos ett av Primärs kundföretag. Som receptionist kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal i växeln, ta emot leveranser, köpa och beställa material till kontoret och köket, samt vara dina kollegor behjälplig. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du arbetar på olika på olika siter beroende på var behovet är som störst. Placeringarna är i centrala Stockholm samt Barkarby.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Erfarenhet av serviceyrket
  • Tidigare arbete som receptionist är mycket meriterande
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
  • Du är student
För att trivas i tjänsten är du serviceminded och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. I ditt bemötande till andra är du alltid trevlig och professionell. Det är även viktigt att du är flexibel och kan hantera oförutsedda situationer.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Centrala stockholm och Barkarby
Lön: 130 kr/ h

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist, reception, extrajobb, deltid, student, administratör, administration, service, kundservice, support, front desk, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, telefonist, växeltelefonist, växel, Stockholm
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!