Orderhanterare till Kranpunkten

Orderhanterare till Kranpunkten

Har du erfarenhet av en servicerelaterad roll och vill arbeta administrativt och kundnära i en familjär miljö på ett expansivt företag? Som orderhanterare på Kranpunkten erbjuds du en varierande roll där du får arbeta nära företagets kunder.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Kranpunkten har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Kranpunkten en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företagetKranpunkten AB är specialister inom lyftmaskiner till bygg och industri, med uthyrningsverksamhet etablerad i hela Skandinavien. Som specialist i deras egen nisch inom liftar, bygghissar, plattformar, hängställningar, teleskoplastare, truckar och tillhörande utbildningar har de sedan starten 1989 byggt upp stor erfarenhet och teknisk kompetens, där varje medarbetare ansvarar för att varje enskilt verksamhetsområde håller deras högt uppsatta kvalitetsmål.

Kranpunkten AB är ett expansivt företag med god omsättning. Företaget präglas av en familjär, trygg och prestigelös arbetsmiljö.

ArbetsuppgifterSom orderhanterare arbetar du i en bred och varierande roll i nära kontakt med företagets kunder. Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att ta emot inkommande samtal kring bokningar av företagets maskiner samt koordinering och administration för hela flödet kring beställningen. Arbetet innefattar också enklare uppgifter inom ekonomi kopplat till kundernas fakturor. I dina arbetsuppgifter ingår koordinering kring företages anordnade utbildningar, så som att boka lokaler och tilltugg.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av en servicerelaterad roll som innefattat enklare administrativa arbetsuppgifter
  • God datorvana, Office-paketet
  • B-körkort
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • Meriterande med erfarenhet av orderhantering
För att lyckas i rollen ser vi att du är duktig på att självständigt driva ditt arbete framåt och trivs i en roll där du får utrymme för ditt initiativtagande. Då du arbetar i nära samarbete med dina kollegor ser vi att du besitter en god samarbetsförmåga. För att lyckas i rollen har du lätt för att hitta alternativa lösningar på de problem som du stöter på i arbetet. Då rollen innebär extern kontakt och nära relation med företagets kunder besitter du en god kommunikativ och social förmåga.

Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderhanterare, orderhandläggare, orderadministratör, order, maskiner, bygg, byggsektorn, administratör, heltid, Stockholm, kundsupport, kunder, support, sälj
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!