Orderhandläggare / kundservice till Panthera

Orderhandläggare / kundservice till Panthera

Är du en social och serviceinriktad person som vill arbeta inom en betydelsefull bransch? Här erbjuds du en varierande och omväxlande tjänst på deltid där du kommer arbeta brett med olika fokusområden.

Om företagetPanthera AB, www.panthera.se, grundades 1989 med ambitionen att erbjuda användarna världens lättaste rullstol. Idag är de ledande inom sitt område där de genom att optimera funktionalitet och prestanda bidrar till en ökad livskvalitet hos användarna. Företaget tillverkar och säljer rullstolar till både barn och vuxna som de sedermera exporterar till över 40 länder världen över.

Panthera AB består även ett dotterbolag, Rollmek AB, där huvuddelen av tillverkning sker. Totalt har företaget närmare 70 personer anställda där närmare 40 personer arbetar i Stockholm. Deras kontor i Stockholm är beläget i fina lokaler i Spånga. På företaget råder en familjär företagskultur där de värderar en känsla av gemenskap och öppenhet.

ArbetsuppgifterI rollen som orderhandläggare arbetar du brett med olika fokusområden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är dels registrering av kundorder, fakturering och reklamationshantering. Du har även kundkontakt med företagets kunder. Kontakten sker både via mail och telefon där du besvarar kundernas frågor. Rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt, och kommunikationen sker på både svenska och engelska. Utöver detta förekommer det även viss post- och mailhantering samt att assistera produktspecialisterna med offertskrivning.

Denna tjänst är på halvtid där du förväntas att arbeta eftermiddagar mellan 12:30-16:30 måndag till fredag.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom exempelvis ekonomi eller handels- och administration
  • Viss arbetslivserfarenhet från exempelvis en service eller kundorienterad roll, gärna i kontorsmiljö
  • Goda datorkunskaper inom Officepaketet
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska
För att trivas i rollen ser vi att du är utåtriktad och social. Du är serviceinriktad i ditt arbetssätt då du kommer att besvara kundernas frågeställningar. Du har en förmåga att kunna skapa och hålla en struktur där du prioriterar rätt saker, samtidigt som du är öppen för förändringar där du snabbt kan ändra ditt synsätt. Vidare trivs du att samarbeta med andra där du har lätt att anpassa dig till andras åsikter. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Spånga, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Order, orderhandläggare, orderadministratör, administratör, admin, kundtjänst, kundservice, deltid, halvtid, ordermottagare, service, Stockholm
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.